Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

tony66xx

tony66xx

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 23:31

hallo allemaal sind ik mijn Wolfgang AT-AS40SE geupdate heb van 4.0 naar 4.1 heb ik diverse problemen.
vast lopen van het toestel ,apps die traag of moeilijk opstarten ,webbrowser die elke keer afsluit met een low memory en zo kan ik nog wel even doorgaan.
voor de update was het toestel snel en stabiel.
nu heb ik een vraag hoe kan ik met mijn Wolfgang terug naar 4.0 is dat een standaard proceduren voor android en als ik de oude rom niet meer kan downloaden om te flashen is het dan nog wel op te lossen.
ik hoop dat er iemand een oplossing weet ik had eerst een leuk toestel wat mij zeer wist te verbazen en nou met 4.1 is het een mickymouse toestel geworden!!! de grtjes!!!

mickey_mouse

mickey_mouse

• Lid sinds 07 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2013
  • 16:20

tony66xx
hallo allemaal sind ik mijn Wolfgang AT-AS40SE geupdate heb van 4.0 naar 4.1 heb ik diverse problemen.
vast lopen van het toestel ,apps die traag of moeilijk opstarten ,webbrowser die elke keer afsluit met een low memory en zo kan ik nog wel even doorgaan.
voor de update was het toestel snel en stabiel.
nu heb ik een vraag hoe kan ik met mijn Wolfgang terug naar 4.0 is dat een standaard proceduren voor android en als ik de oude rom niet meer kan downloaden om te flashen is het dan nog wel op te lossen.
ik hoop dat er iemand een oplossing weet ik had eerst een leuk toestel wat mij zeer wist te verbazen en nou met 4.1 is het een mickymouse toestel geworden!!! de grtjes!!!

Beste Tony, mijn vriendin had de zelfde problemen met de upgrade. Dit is voor een groot deel op te lossen door zgn app-killers van de telefoon te verwijderen. (Android 4.1 killt zijn eigen apps. een app killer kilt ook de apps voor het geheugen beheer). De telefoon liep toen iets beter. Hierna heb ik de update opnieuw gedownload en op een lege sd kaart gezet volgens de handleiding van wolgang heb ik de update over de bestaande software gezet. hierna is het probleen bij mijn vriendin opgelost en hoop dat dit ook een oplossing voor jou kan zijn. Met vriendelijke groet Mickey Mouse :-)

cherry_van_collenburg

cherry_van_collenburg

• Lid sinds 08 december 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 december 2013
  • 15:30

Beste Mickey, zou je dat ook met mijn wolfgang AT-AS40SE kunnen doe ik heb het zelf geprobeer maar dat lukte niet ik heb wolfgang al gebeld en die zeiden dat ze me niet konden helpen. Ik wil zo graag van die ‘'Low Memory’' af ik kan niet een whatsappen dat vind ik belaggelijk. Zou je me willen helpen?

gr wanhopige chery :/

marc0tjevp

marc0tjevp

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 13 december 2013
  • 22:47

Gewoon even rooten en cpu omhoog gooien, werkt ook goed.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren