Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Call_me@

Call_me@

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2013
  • 15:12

Inmiddels een heuse Wolfgang aangeschaft. An sich niks verkeerd mee en voorzien van alles wat ik nodig dacht te hebben. Dus nu weer een stap verder in de wondere wereld van Android en me weemoed afscheid genomen van m´n Nokia E72 en symbian. Hij, of is het zij?, is nu gebombardeer tot reservetoestel dat, verstopt in de auto, paraat is bij noodgevallen. En met de enorme kwaliteit van de accu maanden lang paraat.
Nu tijd om te spelen met de Asus-tablet en smartphone: goed voor avonden fröbelwerk en het ontstaan van heuse heimweh. Want wat is dat android toch feitelijk een bagger! Natuurlijk nergens bruikbare handleidingen; hoezo intuitief qua gebruik,; hoezo alles makkelijk aan elkaar te knopen? Ben al tig uren kwijt met pogingen om de kalender op m´n tablet ( die met een simpele druk op de knop synchoniseert tussen Outlook op de pc en de agenda van Nokia ) aan elkaar te knopen. Wat een ramp is dat. Elders op dit forum zal ik eens zoeken of zo' n geweldige androidkast om te zetten is naar symbian, wondhoos of desnoods naar lei en griffel. Ja een heuse aanval van heimweh naar Nokia en Windows. Die zal wel duren tot deze meuk is afgeschreven en er weer bestedingsruimte voor spul met echt software.

Zandzak

Zandzak

• Lid sinds 24 mei 2012
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2013
  • 13:44

Nou nou nou…
Zo erg is het toch niet? Alle begin is moeilijk.
Android zit goed en netjes in elkaar hoor, en, er is géén besturingssysteem 100% perfect.
Ik bespeur een gevalletje “niet zo snugger met computers”.

Anders probeer eens een phone/tablet met Windows 8…

Call_me@

Call_me@

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2013
  • 15:26

Zandzak
Nou nou nou…
Zo erg is het toch niet? Alle begin is moeilijk.
Android zit goed en netjes in elkaar hoor, en, er is géén besturingssysteem 100% perfect.
Ik bespeur een gevalletje “niet zo snugger met computers”.

Anders probeer eens een phone/tablet met Windows 8…

Bedankt voor je reactie en optimisme. Maar helaas weinig mensenkennis vrees ik ;-(
ik speelde al met kompjoeters sinds 1981 (Inderdaad met een Sinclair ZX-81) en daarna een reeks aan dure en minder dure pc´s Heb dapper gescholden op microschoft en windhood; vooral de versie ME aangeduid als meer ellende was een topper. Daarom nu de overstap naar de android-dwergjes gemaakt Versie ICS zou ik zelf NME, nog meer ellende noemen. Alleen de systeembeheerder hier krijgt er geen grijze haren van omdat hij kaal is.

Bewerkt (30 mei 2013 15:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren