Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Call_me@

Call_me@

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2013
  • 12:31

Las net dat er bij de Aldi weer een Wolfgang smartfone ligt. Zeker omdat ik niet van appelsap hou en maling heb aan decorrum zou de prijs/pret-verhouding me naar de winkel doen snellen. M'n Nokia E72 werkt nog steeds prima maar wel onder symbian terwijl alles hier zo ongeveer android is geworden, dus plaats voor zo'n wolfje. Maar ik lees nergens of dat soort toestellen over een tril-alarm beschikken en een G-sensor om het scherm te laten kantelen. Breedbeeld leest soms makkelijker. Wie kan me meer vertellen over deze blijkbaar chinese beperking :angel:

Bewerkt (21 mei 2013 13:51)
Zandzak

Zandzak

• Lid sinds 24 mei 2012
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2013
  • 12:48

Welk type? Er zijn er namelijk meer dan 1. Kijk anders eens op [url=http://wolfgangmobile.com]wolfgang[/url]

kasper

kasper

• Lid sinds 14 januari 2011
  • Berichten 99
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2013
  • 14:31

De nieuwste, de Wolfgang AS-45-IPS en de AS-45-SE beschikken zowiezo over een G-sensor en over een tril functie. Met de andere modellen weet ik het niet zeker, maar die dingen zitten bijna in elk toestel. Mocht het een anders toestel zijn, meld het even en ik zal voor je kijken

Call_me@

Call_me@

• Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2013
  • 15:19

Het gaat met name om type AT-AS40SE waar m'n oog op viel. Alvast bedankt!

johanroelfs

johanroelfs

• Lid sinds 20 oktober 2012
  • Berichten 197
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2013
  • 23:39

[url=http://wolfgangmobile.com/at-as40se]AT-AS40SE « wolfgang[/url]

LG G6
Lenovo Tablet
Apple iPad

Call_me@

Call_me@

• Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2013
  • 10:12

@ johanroelfs Leuke reactie, die van een accountant zou kunnen zijn. M.a.w. het is juits maar ik heb er niks aan. Of ik zie de clou niet. Had ik natuurlijk al gedaan. Maar daar staat zo weinig, alleen dat er van alles aan zit te komen o_O

kasper

kasper

• Lid sinds 14 januari 2011
  • Berichten 99
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2013
  • 21:35

Feature: GPS Navigation,Email,FM Radio,MP3 Playback,Touchscreen,QWERTY Keyboard,Bluetooth,Wi-Fi,Video Player,[B]Gravity Response[/B],Front Camera Hij heeft dus een G-sensor, tril functie staat niet in het lijstje maar dat zit zowat in elke telefoon. Ik zou er gewoon van uit gaan dat hij het heeft (Andere modellen van amoi/wolfgang hebben het ook, maar staat het ook niet in de specs vermeld) Bron klopte niet, perongelijk het verkeerde linkje er bij gezet, informatie klopt wel :P

Call_me@

Call_me@

• Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2013
  • 23:17

Allereerst bedankt. Ik denk zo maar dat het een Amoi N807 zou kunnen zijn want die heeft in elk geval die specificaties. Morgenochtend meteen op pad om er een te scoren. Waar ik vertoef zullen ze nog wel beschikbaar zijn. Da´s een voordeel van leven op 't platteland

tony66xx

tony66xx

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 14:54

ik heb er ook een van de aldi en het toestel is gewoon goed.
ik heb normaal altijd de duurdere smartphones maar hier is niks mis mee.
het doet wat het moet doen en er staat in ieder geval geen verplichte troep op het is gewoon een kaal toestel.
zo zouden ze eigenlijk allemaal afgeleverd moeten worden zonder verplichte apps.
ben dik tevreden met mijn wolfgang al had ik liever het vorige toestel gehad wat iets uitgebreider was.
als er weer een actie komt met een andere wolfgang ga ik zeker smorgens weer in de rij staan wachten.

Bewerkt (21 mei 2013 14:04)
Call_me@

Call_me@

• Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2013
  • 15:08

Inmiddels een heuse Wolfgang aangeschaft. An sich niks verkeerd mee en voorzien van alles wat ik nodig dacht te hebben. Dus nu weer een stap verder in de wondere wereld van Android en met weemoed afscheid genomen van m´n Nokia E72 en symbian. Hij, of is het zij?, is nu gebombardeerd tot reservetoestel dat, verstopt in de auto, paraat is bij noodgevallen. En met de enorme kwaliteit van de accu maanden lang paraat.
Tijd om te spelen met de Asus-tablet en Wolven-smartphone: goed voor avonden fröbelwerk en het ontstaan van heuse heimweh. Want wat is dat android toch feitelijk een bagger! Natuurlijk nergens bruikbare handleidingen; hoezo intuitief qua gebruik,; hoezo alles makkelijk aan elkaar te knopen? Ben al tig uren kwijt met pogingen om de kalender op m´n tablet ( die met een simpele druk op de knop synchoniseert tussen Outlook op de pc en de agenda van Nokia ) aan elkaar te knopen. Wat een ramp is dat. Elders op dit forum zal ik eens zoeken of zo' n geweldige androidkast om te zetten is naar symbian, windhoos of desnoods naar lei en griffel. Ja een heuse aanval van heimweh naar Nokia en Windows. Die zal wel duren tot deze meuk is afgeschreven en er weer bestedingsruimte is voor spul met echte software i.p.v. deze sofware.

Bewerkt (29 mei 2013 15:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren