Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 3 oktober 2013
  • 08:56

Ja wie is dat eigenlijk?
De komende 2 weken kan je al je vragen stellen en ik zal ze zo uitgebreid mogelijk beantwoorden.
Je mag bijna alles van me weten, mijn pincode is bijvoorbeeld 0000 maar ik zeg natuurlijk niet in welke volgorde.

Brand maar los!

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 3 oktober 2013
  • 16:18

Wat zijn je hobby's?

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 3 oktober 2013
  • 17:03

Roy97
Wat zijn je hobby's?

Buiten Android en het Androidworld forum modereren mag ik graag met computers in het algemeen bezig zijn. Andere systemen proberen in een virtuele machine is leuk. Een beetje hobby programmeren (niks bijzonders)Daarnaast klik ik veel rond op Google+.
Als de PC dan eens een keer uit is ga ik als het weer het toelaat graag fietsen. En met vrienden 's avonds even een (klein) biertje doen in het lokale cafe behoort ook wel tot de favorieten.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Jarmo

Jarmo

• Lid sinds 19 september 2011
  • Berichten 268
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2013
  • 23:00

Hoe oud ben je eigenlijk en wat deed je voor Androidworld?

Met de groetjes uit Dokkum!
Xiaomi M2S - ParanoidAndroid
Archos 101 G9 - CM10.2

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 4 oktober 2013
  • 00:31

Jarmo
Hoe oud ben je eigenlijk en wat deed je voor Androidworld?

Ik ben momenteel 28 jaar. Voor Androidworld was ik veel actief op een Flight Simulator en Ubuntu forum. Na aanschaf van mijn eerste Android toestel op AW lid geworden. Na een poosje helpen en geholpen worden gereageerd op de Vacature voor moderator. En toen waren we weer in het heden

Bewerkt (4 oktober 2013 00:32)

Jarmo

Jarmo

• Lid sinds 19 september 2011
  • Berichten 268
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2013
  • 11:11

Gebruik je nog steeds ubuntu, of een ander computer besturingssysteem? En waarom?

Met de groetjes uit Dokkum!
Xiaomi M2S - ParanoidAndroid
Archos 101 G9 - CM10.2

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 6 oktober 2013
  • 12:13

Jarmo
Gebruik je nog steeds ubuntu, of een ander computer besturingssysteem? En waarom?

Niet meer zoveel. Het begon als een beetje hobbyen om te kijken wat er buiten het standaard Windows verhaal mogelijk was. Echter nooit de sprong in het diepe genomen door volledig over te stappen. Daarna verloor ik langzaam interesse en gebruik ik weer voornamelijk Windows. Echter ligt er wel altijd een USB stick met de laatste Ubuntu klaar als reparatie kit. Een paar weken geleden nog de data van een gecrashte Windows machine kunnen redden ermee. Dus ondanks dat ik het zelf niet meer als daily driver gebruik, ben ik het zeker niet vergeten.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6186
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 6 oktober 2013
  • 14:18

Gebruikte je voor Android ook smartphones?
Waarom heb je destijds voor Android gekozen?

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 6 oktober 2013
  • 15:01

pklijzing
Gebruikte je voor Android ook smartphones?
Waarom heb je destijds voor Android gekozen?

Das een verhaal apart.
Ik heb een tijdje een Nokia met Symbian gehad als we dat als smartphone mogen bestempelen?Dat was in 2003.
Was wel leuk, maar betaalde me groen en geel aan dat ding ivm het abo. Toen kocht ik m'n eerste auto en ben ik weer overgegaan op pre-paid en een simpel toestelletje wat alleen kon bellen en sms-en.
Jaren daarna hadden veel collega's van me een iPhone en ik gebruikte dus gewoon nog een simpel Nokia-tje.
Verbaasd over de mogelijkheden van deze nieuwe generatie smartphones ging ik me oriënteren. Dat was juni 2010. Ik hoorde op het Ubuntu forum de naam Android meermaals vallen. Dat het open source was, gebaseerd op Linux etc. en dat sprak me aan!
En ook nog eens een stuk betaalbaarder dus de iPhone was al snel afgevallen als potentiële aanschaf.
Door middel van een soort ‘koopadvies’ topic heb ik me helemaal bij laten praten en viel de keuze op een HTC Wildfire. De site Androidworld.nl werd ook vaak genoemd als referentie

simon_k

simon_k

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 192
  • Reputatie 20
  • 6 oktober 2013
  • 23:05

Sander_M
..viel de keuze op een HTC Wildfire.
Oeh, en tóch blijven hangen bij Android..Welk(e) toestel(len) heb je nu? En wat zorgt ervoor dat je blijft hangen bij android?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren