Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6189
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 27 augustus 2013
  • 11:24

redbulletnl
Wat is erger als je naar de wc gaat, wc papier op of mobiel leeg/vergeten?
Rare vraag, ik zal in ieder geval nooit jouw telefoon in mijn handen nemen

De huidige trend is dat smartphones steeds groter worden, 10 jaar geleden wilde iedereen juist een zo klein mogelijke telefoon maar toen kon je er ook stukken minder mee. Persoonlijk vind ik het niet praktisch maar dat zei ik ook in de tijd dat de meeste smartphones gemiddeld 3,5 inch waren en de eerste 4 inch toestellen verschenen, inmiddels wil ik niet meer kleiner dan 4,7 inch.
Hoe sta jij tegenover de steeds groter wordende toestellen, met name boven de 5 inch?

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 27 augustus 2013
  • 12:20

pklijzing
De huidige trend is dat smartphones steeds groter worden, 10 jaar geleden wilde iedereen juist een zo klein mogelijke telefoon maar toen kon je er ook stukken minder mee. Persoonlijk vind ik het niet praktisch maar dat zei ik ook in de tijd dat de meeste smartphones gemiddeld 3,5 inch waren en de eerste 4 inch toestellen verschenen, inmiddels wil ik niet meer kleiner dan 4,7 inch.
Hoe sta jij tegenover de steeds groter wordende toestellen, met name boven de 5 inch?

Tja lastige vraag. Persoonlijk zeg ik nu dat alles onder de 5 inch groot genoeg is. toen ik in juni een nieuwe telefoon moest aanschaffen heb ik getwijfeld tussen de Note 2 en de Galaxy S4. Een vriend van mij heeft de Note en ik vind het een geweldig toestel. Toch vond ik hem na wikken en wegen té groot en té zwaar. Ik ben nu blij dat ik de keuze gemaakt heb voor de S4 wat voor mij de perfecte maat is.

Er zal best een markt zijn voor grotere formaten boven de 5 inch. zakelijk gezien is het misschien handig maar voor mij persoonlijk te groot.

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6189
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 28 augustus 2013
  • 16:22

Als je een tekenfilmfiguur zou zijn, wie zou je dan zijn en waarom?

Bewerkt (28 augustus 2013 16:23)
meule

meule

• Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 28 augustus 2013
  • 17:08

pklijzing
Als je een tekenfilmfiguur zou zijn, wie zou je dan zijn en waarom?

Die is makkelijk en het zijn er eigenlijk 2

of

waarom? dat is nou mijn humor !!

Bewerkt (28 augustus 2013 17:09)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

meule

meule

• Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 4 september 2013
  • 19:35

wie zou het leuk vinden om de volgende ronde van “Wie is…” voor zijn rekening te nemen.

Laat maar even weten als je interesse hebt.

meule

meule

• Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 5 september 2013
  • 09:58

Bij deze iedereen bedankt voor de vragen aan mij. RicksIII zal het stokje van mij over gaan nemen.

Rick, veel plezier met het beantwoorden van de vragen!

Bewerkt (5 september 2013 10:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren