Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 22 augustus 2013
  • 17:53

Wie is meule nou eigenlijk!

Bij deze mogen jullie (bijna)alles aan me vragen en ik zal daar dan op proberen te antwoorden.

Ik zou zeggen “Brand maar los”

Bewerkt (5 september 2013 11:56)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 22 augustus 2013
  • 18:28

Wat zijn je hobbies(buiten AW en Android)?

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 22 augustus 2013
  • 18:35

Wat was je eerste Android toestel?

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

meule

meule

• Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 22 augustus 2013
  • 19:39

Sander_M
Wat zijn je hobbies(buiten AW en Android)?

Mijn hobbies buiten het hele AW en android gebeuren zijn een beetje tropisch aangelegd. Ik heb mijn hele tuin vol staan met (sub)tropische planten zoals Palmen , yucca's en bananana bomenIn huis heb ik 2 papegaaien zitten te weten 1 grijze roodstaart en 1 blauwe ara. Tot voor kort had ik ook nog een zeeaquarium van 850 liter inhoud. Helaas heb ik deze weg moeten doen vanwege een ziekte in het aquarium waardoor me in 2 weken alles is doodgegaan. Ik wil wel ooit weer een nieuwe.

Roy97
Wat was je eerste Android toestel?

Mijn eerste android toestel was een Samsung galaxy S1. daarna volgde al snel de S3. helaas is deze in juni op een festival gestolen en toen heb ik de S4 aangeschaft.

Bewerkt (22 augustus 2013 19:40)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 22 augustus 2013
  • 19:58

Wat doe je in het dagelijks leven?

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 22 augustus 2013
  • 20:01

Ben je een man of een vrouw?
Wat is je leeftijd?
Ik zie dat je phone ooit gestolen is; was je toen radeloos of ben je meer het type ‘jammer maar helaas’?

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

meule

meule

• Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 22 augustus 2013
  • 20:20

Roy97
Wat doe je in het dagelijks leven?
In het dagelijks leven ben ik magazijnchef in de groothandel van een supermarkt keten. Verder werk ik nog op oproepbasis voor mijn broer die in de evenementen branche zit. als ze handjes te kort komen mag ik opdraven. Dit zijn vaker de grote festivals zoals Pinkpop, graspop, Lowlands, of Bospop. Over 2 weken ga ik 3 concerten mee met Ed Kowalczyk (de oude zanger van de band Live) Dat zijn wel de leuke dingen in het leven als je van muziek houd.

Tucker
Ben je een man of een vrouw?
Wat is je leeftijd?
Ik zie dat je phone ooit gestolen is; was je toen radeloos of ben je meer het type ‘jammer maar helaas’?
ik ben een man van 38 die samenwoont. trouwen doe ik niet aan
Op het moment dat mijn telefoon gestolen was had ik behoorlijk de pest in, zeker omdat de telefoon me perfect beviel. Het was eigenlijk ook mijn bedoeling om de S4 over te slaan maar nood breekt wet.
Gelukkig liep op het moment dat hij gestolen was mijn broer ook op het terrein rond en kon ik via zijn telefoon gelijk alles blokkeren.
Helemaal wrang wordt het als je 1 week later een email krijgt van je anti diefstal programma dat er een simkaart wissel heeft plaatsgevonden. ik kon toen exact volgen waar de telefoon was. In mijn geval was dat toen al in Algerije. de politie deed niks met die informatie. het was een gevalletje jammer maar helaas.

Bewerkt (22 augustus 2013 20:20)

Jarmo

Jarmo

• Lid sinds 19 september 2011
  • Berichten 268
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2013
  • 08:58

Wat zou je willen zien in nieuwe Android versies en wat denk je over Google Glass?

Met de groetjes uit Dokkum!
Xiaomi M2S - ParanoidAndroid
Archos 101 G9 - CM10.2

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6184
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 24 augustus 2013
  • 10:17

Waarom heb je destijds gekozen voor een Androidtoestel en niet voor een iPhone?

meule

meule

• Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 24 augustus 2013
  • 10:29

Jarmo
Wat zou je willen zien in nieuwe Android versies

poeh dat is een goeie. Eerlijk gezegd kan ik me zo 1,2,3 niks bedenken behalve datgeen waar iedereen over klaagt en dat is de accuduurOm maar gelijk van de gelegenheid gebruik te maken, een smartphone heeft een Accu en géén batterij !!!
Op dit moment ben ik zeer tevreden met Android en hoe het in elkaar zit, soms mag het wel iets vloeiender maar sinds 4.2.2 is dit ook alweer een stuk beter geworden. Mijn wensen zijn niet zo uitgebreid.

Jarmo
wat denk je over Google Glass?

Ik vind de ontwikkelingen zoals Google glass geweldig en volg ze ook op de voet. Ik ben dan ook razend benieuwd wat er uiteindelijk in de markt verschijnt. Dit soort innovaties vind ik vooral nuttig voor medische doeleinden. Ik hoop dat Glass hier veel voor kan betekenen. De techniek hoop ik in andere apparaten terug te vinden voor de consument maar als je me vraagt of de bril zoals hij nu is een toegevoegde waarde heeft voor consumenten zeg ik nee. Zou ik hem persoonlijk zelf kopen? Als gadgetfreak JAAAA!!! denk ik er realistisch over na: “Wie gaat nou met zo'n ding op rondlopen”… twijfelgevalletje dus.

Waar ik de laatste tijd wel doodmoe van wordt bij dit soort projecten is het hele prism/NSA geneuzel. De mensen hebben een nieuw woordje geleerd en gaan dit nu in iedere reactie te pas en te onpas gebruiken, maar 8 op de 10 heeft geen idee waar hij het over heeft het klinkt blijkbaar alleen “stoer” als ze daarover mee kunnen praten.
Persoonlijk hoop ik dat dit soort dingen nog veel ontwikkeld worden.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren