Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 7 augustus 2013
  • 21:46

Hallo Allemaal,

Zoals aangekondigd is het mijn beurt om jullie vragenvuur te beantwoorden, dus bij deze: brandt los zou ik zeggen

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 7 augustus 2013
  • 22:26

Hoe ben je bij AW terecht gekomen?

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 7 augustus 2013
  • 22:33

Een jaar of twee geleden kreeg ik mn eerste android toestel, een S2, en al snel was ik op zoek naar meer info. De hulpvaardigheid, kennis en ‘drukte’ op AW zorgden er al snel voor dat ik dagelijks meerdere malen het forum bezocht. Al gauw was ik ook een flashverslaafde

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 7 augustus 2013
  • 22:42

Ben je een man of een vrouw?
Wat is je leeftijd?
Wat was je laatste niet-android gsm?
Hoe was de bbq? ;-)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 7 augustus 2013
  • 22:51

Haha, ik ben een man, 47 jaar.
Als ik me niet vergis was mn laatste niet android phone een LG Arena. Leek mooi en leuk in die tijd, maar achteraf gezien een miskoop.
De bbq was klein van opzet maar daardoor niet minder lekker. Ik houd er wel van om indien het weer het toelaat lekker buiten te blijven na werktijd. Dus ff simpel een paar worstjes erop, lekker in de tuin eten, glaasje wijn erbij en oh ja, niet te vergeten de telefoon haha

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 7 augustus 2013
  • 23:42

In hoeverre gebruik je de diverse Google services vanwege Android?
Met andere woorden: ben je door het gebruik van Android andere diensten minder gaan gebruiken welke je nu via de diverse Google apps kunt doen? Denk hierbij aan:

• Gmail
  • Maps
  • Google+
  • Drive
  • Agenda

Bewerkt (7 augustus 2013 23:43)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 8 augustus 2013
  • 07:21

Sommige services wel ja. Vooral de agenda wordt heftig gebruikt. Het kunnen delen van een agenda is daarbij ideaal. Voor de zaak zijn er meerdere monteurs onderweg, waarvan sommige zzp'er. Allemaal een gmail-account en gedeelde agenda. Zo heb ik direct inzicht wie waar verwacht wordt.

De Drive wordt niet zozeer gebruikt door mij als opslagruimte, maar is handig als je met meerdere personen op verschillende locaties een document wilt bewerken. Iedereen is zo op de hoogte van de laatste mutaties.

Gmail gebruik ik eigenlijk alleen voor het account op zich, maar de mailfunctionaliteit gebruik ik niet tot nauwelijks. Met twee zakelijke emailadressen, plus twee privé adressen vond ik het wel genoeg zo

Maps gebruik ik vooral om een reistijd of routebeschrijving vooraf te bekijken als ik een afspraak in den lande heb. In de auto af en toe als navigatie, vooral als ik geen zin heb om de TomTom erbij te pakken. De telefoon hangt immers dichterbij…..

Google+ staat op mijn voornemenslijstje om vaker te gaan gebruiken. Nadeel is dat van mijn vriendenlijst er nog maar relatief weinig zijn die daar actief zijn. Het voordeel is echter dat je per bericht kunt bepalen wie dit bericht te zien krijgt en dat spreekt me wel aan.

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 9 augustus 2013
  • 09:25

Wat van je van de vernieuwde site(home en forum)?
Geen konten ge-kus hier gewoon je eerlijke mening

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 9 augustus 2013
  • 15:48

Ik ken jouw kont natuurlijk niet, dus tot nader bericht ga ik er voor het gemak van uit dat ik dat ook helemaal niet wil
De vernieuwde site op zich is in principe een kwestie van wennen. Vlak na de ombouw heb ik de site een tijd lang gewoon niet bezocht vanwege de laadtijd, en uit frustratie dat ik mn ‘vertrouwde’ knopjes niet meer zo snel kon vinden als ik gewend was. Maar zoals gezegd: dat is een kwestie van gewenning en inmiddels kijk ik dagelijks meermaals. Waar ik me vaak wel aan stoor (maar dat is ook een gevolg van een gebrek aan geduld) is dat ná het laden van de paginainhoud, de gehele bladzijde nog een stuk omlaag wordt verschoven omdat de banner helemaal bovenaan (bij mij althans) als laatste geladen wordt. Dat resulteert wel eens in misklikken omdat je denkt waar je je muis hebt geplaatst plots iets héél anders is….

Het forum was eveneens wennen. Ook daar ben ik een tijdje weg geweest, omdat ik het vooral via Tapatalk raadpleeg. Inmiddels werkt het meest essentiële weer, en als ik het goed begrepen heb wordt er druk gewerkt aan een 100% werking in Tapatalk.

Het komt dus uiteindelijk allemaal goed, is alleen een kwestie van geduld en dat staat helaas niet in mn lijstje van goede eigenschappen haha

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6014
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 11 augustus 2013
  • 10:46

wat voor werk doe je in het dagelijks leven?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren