Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 24 april 2013
  • 00:43

Zoek de verschillen lol

Bewerkt (24 april 2013 00:43)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2013
  • 12:37

Zelf totaal geen problemen met vodafone al 8 jaar en heb altijd snel bereik, ik heb even een speedtest gedaan zit op het 3G netwerk zie mijn resultaat van mijn xperia z ik zat niet eens op H+.

Test gedaan vanuit klein dorppie waar ik werk dat baarn heet zelf kom ik uit utrecht en daar ook geen last met slecht bereik.

Lijkt me toch wel lekker snel ik vind het alleen jammer dta ik geen vodafone red heb maar in begin maart een bel/sms/web genomen heb, deze worden dus niet op het 4G toegelaten.
Ik weet dus dat je je abbo mag verhogen maar weet niet of je het ook mag wijzigen naar vodafone red bijv, heeft iemand hier toevallig ervaring mee ?

Bewerkt (12 juli 2013 12:39)
mcv

mcv

• Lid sinds 19 mei 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2013
  • 22:58

Het zijn vooral de sim-only RED abonnementen die achterlijk duur zijn. Ik bedoel: €44?! Een sim-only abonnement zou niet meer dan €20 moeten kosten. Maar voor €5 per maand extra (€120 over 2 jaar) heb je er een Galaxy S4 bij, en dan is het ineens een heel ander verhaal. Voor rijke mensen inderdaad. Maar is RED niet ook 4G? Waarschijnlijk is dat waarom het zo duur is. Ik wil nu juist naar RED omdat ik wel wat extra wil betalen voor extra snelheid.

Voor een budget-abonnement kan je volgens mij beter kijken bij Telfort. Ik betaal daar nou al jaren €5 per maand voor een simpel abonnementje voor mijn 10 jaar oude plastic nokia (die dingen zijn onverwoestbaar!). Geweldige deal. Internet kost natuurlijk wat extra, maar blijft volgens mij netjes onder de €20 als je geen al te gekke dingen wil.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren