Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2013
  • 23:02

Dat Vodafone RED gebeuren vindt ik maar niks. De goedkoopste is 44 per maand en in sommige gevallen moet je ook nog eens bijbetalen voor het toestel LOL en wil je de goedkoopste (bel, sms, web) abo met 100 belminuten + 200MB... wat eigenlijk nergens op slaat.. moet je een ton bijbetalen voor een redelijk nieuw toestel.. en zo goedkoop is het allemaal niet!. Ze dwingen je eigenlijk om een duur toestel te nemen met een RED-abonnement want het geld verdienen ze zoiezo op jou terug en een goedkoop toestel nemen heeft geen zin want waarom zou je een duur abo afsluiten met een goedkoop toestel? Dit RED systeem is overduidelijk gecreeerd voor de rijke mensen en ze hebben echt schijt aan de rest. Ik heb gelukkig nog gebruik kunnen maken van de oude voorwaarden en snel de super sim-only deal abo afgesloten. Maar ik hoop tegen die tijd dat mijn abo weer afloopt Vodafone snel van gedachte is veranderd want ik weet zeker dat ze hierdoor klanten kwijt zullen raken, het slaat echt werkelijk nergens op.

Bewerkt (21 mei 2013 13:52)
beev

beev

• Lid sinds 06 mei 2012
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2013
  • 23:48

[QUOTE=HD2;387357]Dat Vodafone RED gebeuren vindt ik maar niks. De goedkoopste is 44 per maand en in sommige gevallen moet je ook nog eens bijbetalen voor het toestel LOL en wil je de goedkoopste (bel, sms, web) abo met 100 belminuten + 200MB... wat eigenlijk nergens op slaat.. moet je een ton bijbetalen voor een redelijk nieuw toestel.. en zo goedkoop is het allemaal niet!. Ze dwingen je eigenlijk om een duur toestel te nemen met een RED-abonnement want het geld verdienen ze zoiezo op jou terug en een goedkoop toestel nemen heeft geen zin want waarom zou je een duur abo afsluiten met een goedkoop toestel? Dit RED systeem is overduidelijk gecreeerd voor de rijke mensen en ze hebben echt schijt aan de rest. Ik heb gelukkig nog gebruik kunnen maken van de oude voorwaarden en snel de super sim-only deal abo afgesloten. Maar ik hoop tegen die tijd dat mijn abo weer afloopt Vodafone snel van gedachte is veranderd want ik weet zeker dat ze hierdoor klanten kwijt zullen raken, het slaat echt werkelijk nergens op.[/QUOTE] Wat duur. Dit jaar heb ik T-Mobile 330 min/SMS/Mb en Sim only. Kosten 10 euro/mnd.

Bewerkt (21 mei 2013 13:52)
HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2013
  • 22:10

In Juni gaat mijn nieuwe abo in (mag 4 maanden van tevoren verlengen) ik ben voor een 2 jarig sim-only gegaan en betaal dan 15 euro per maand voor 225 min, onbeperkt smsen, 500Mb. Ik koop mijn phones voortaan los. Scheelt gewoon honderden euros

Bewerkt (21 mei 2013 13:54)
outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2013
  • 23:03

Ik hoef zelf niet een splinternieuwe toestel. Ik heb mijn toestel weggehaald bij superdeal.nl (ook van Vodafone) scheelt aanzienlijk.
Ik heb een WFS met 240 min en/of sms + 750 mb voor€17.50. Dit heb ik nu zo'n 1.5 jaar, maar ik ga het straks weer doen

Bewerkt (21 mei 2013 13:54)
EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2013
  • 13:29

HD2;387357
Dat Vodafone RED gebeuren vindt ik maar niks. De goedkoopste is 44 per maand en in sommige gevallen moet je ook nog eens bijbetalen voor het toestel LOL en wil je de goedkoopste (bel, sms, web) abo met 100 belminuten + 200MB… wat eigenlijk nergens op slaat.. moet je een ton bijbetalen voor een redelijk nieuw toestel.. en zo goedkoop is het allemaal niet!. Ze dwingen je eigenlijk om een duur toestel te nemen met een RED-abonnement want het geld verdienen ze zoiezo op jou terug en een goedkoop toestel nemen heeft geen zin want waarom zou je een duur abo afsluiten met een goedkoop toestel? Dit RED systeem is overduidelijk gecreeerd voor de rijke mensen en ze hebben echt schijt aan de rest. Ik heb gelukkig nog gebruik kunnen maken van de oude voorwaarden en snel de super sim-only deal abo afgesloten. Maar ik hoop tegen die tijd dat mijn abo weer afloopt Vodafone snel van gedachte is veranderd want ik weet zeker dat ze hierdoor klanten kwijt zullen raken, het slaat echt werkelijk nergens op.

Als je goed leest zie je dat je Red ook als Sim Only abo kan nemen. Ik ben voor Red Plus Sim Only gegaan en betaal €50,- p/m incl. onbeperkt bellen en sms-en en 4Gb internet op de hoogste snelheid. Hierdoor kan ik nu mijn vaste telefoon eruit gooien en bespaar ik weer een hoop euro's. Ook krijg ik er een 2e (data) sim bij voor een 3G tablet!! Red is niet voor rijke mensen :money: Als je een toestel wilt betaal je tegenwoordig overal een forse prijs. Kijk bv bij Hi en KPN, daar kan je het toestel alleen nog leasen tegen een hele dikke maandprijs.

Als ik een ander toestel wil koop ik die voortaan gewoon los, heb mijn Note II via marktplaats gekocht een paar weken nadat ie hier op de markt kwam. Scheelde een hoop geld!

Bewerkt (21 mei 2013 13:56)

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

RickD

RickD

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2013
  • 08:54

Ik ben zins 1999 bij hun klant en denk dat ik nu ga overstappen.
Begin juli loopt mijn contract af, een bel/SMS 150 + 1G data contract voor €30,-, maar het minimale incl toestel kost €30.50 en dan heb je amper data er bij.

Mijn algemene mening voor Vodafone is niet meer geweldig, een klein voorbeeld hiervan is dat zij mij geen nieuwe accu voor mijn htc konden leveren….

Bewerkt (21 mei 2013 14:15)

Met vriendelijke groet,

Rick

Eigenaar van een Samsung galaxy S2+ met 4.2.2 en een Nexus 7 met 5.0.2
vrouwlief heeft een S3mini met 4.1.2

overige android ervaring:

HTC Wildfire S
Samsung galaxy Ace
Samsung galaxy TXT
Alcatel 908
Acer Z110
LG Gt 540

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 7 april 2013
  • 03:07

Wat mij opvalt laatste tijd is dat mijn snelheid zwaar achteruit is gegaan.. ik heb nu best vaak een snelheid van 0,33 Mb/s als ik een speed test doe! terwijl ik gewoon het “H+” icoontje heb, vroeger was dit op zn minst 2-3 Mb/s…… Ik heb een 7,2Mb/s abo. Ik weet dat men nooit daadwerkelijk de 7,2Mb krijgt maar 0,33 is wel erg sloom.?

Bewerkt (21 mei 2013 14:26)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 7 april 2013
  • 12:51

HD2;398131
Wat mij opvalt laatste tijd is dat mijn snelheid zwaar achteruit is gegaan.. ik heb nu best vaak een snelheid van 0,33 Mb/s als ik een speed test doe! terwijl ik gewoon het “H+” icoontje heb, vroeger was dit op zn minst 2-3 Mb/s…… Ik heb een 7,2Mb/s abo. Ik weet dat men nooit daadwerkelijk de 7,2Mb krijgt maar 0,33 is wel erg sloom.?

Ben je niet over de bundel heen gegaan? Dan willen ze de snelheid weleens verlagen. Weet niet of vodafone dat ook doet, maar je kan ze natuurlijk gewoon even bellen en vragen of er iets loos is.

Bewerkt (21 mei 2013 14:26)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 7 april 2013
  • 19:48

Sander M;398165
Ben je niet over de bundel heen gegaan? Dan willen ze de snelheid weleens verlagen. Weet niet of vodafone dat ook doet, maar je kan ze natuurlijk gewoon even bellen en vragen of er iets loos is.

Hi, KPN doen dat wel, bij Vodafone moet je bijbetalen.

Bewerkt (21 mei 2013 14:27)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 10 april 2013
  • 00:10

Nee Vodafone moet je idd bij betalen als je over je bundel gaat, mischien een goed idee om eens even te bellen ja

Bewerkt (21 mei 2013 14:29)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren