Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Teddy_H.

Teddy_H.

• Lid sinds 14 mei 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2011
  • 14:11

Hallo,
Ik zit al een tijdje te denken of ik een Viewsonic Viewpad 7 zal nemen. Ik heb verder niks met technologie o.i.d. dus het maakt me niet zoveel uit dat hij geen geweldige specificaties heeft. Het gaat me er gewoon om dat er 3G en wifi op zit en redelijk geprijst is. Maar nu had ik een vraag. Ik had namelijk gezien dat deze tablet via amazon.com nu omgerekend maar EUR 211 kost en ter vergelijking bij Dixons EUR 300. (Amazon.com: ViewSonic ViewPad 7 7-Inch Android 2.2 Tablet - Black (Wifi & Unlocked 3G): Computer & Accessories)
Mijn vraag: kan ik als ik hem uit de VS haal, wel Nederlands selecteren als taal of is dat niet mogelijk? Als dat niet het geval is, wordt het voor mij als digibeet denk ik erg moeilijk om er mee aan de slag te gaan. Dan betaal ik liever wat extra, zodat ik er vervolgens wel goed mee om kan gaan.

Bewerkt (14 mei 2011 14:11)
Morri

Morri

• Lid sinds 10 mei 2011
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2011
  • 08:11

Afgezien van het taalprobleem: het kost wel minder, maar als een pakket (inclusief verzendkosten) meer dan 45 Euro waard is, dan moeten er douanerechten en belastingen over betaald worden. De belastingen voor zo'n tablet zijn 19% en die 19% betaal je over de tablet EN de verzendkosten. En daar komen dan nog eens douanerechten (invoerrechten) bovenop. Al hoor ik dan weer dat ‘computers’ geen invoerrechten kennen, wat me een beetje vreemd lijkt. Maar zelf heb ik zoiets nog nooit in de VS besteld, dus het fijne weet ik er ook niet van. Jaren geleden heb ik eens CDs besteld bij Amazon. Alle extra kosten waren uiteindelijk bijna net zo duur als de CDs die ik had gekocht. Sindsdien nooit meer gedaan. Hier staat precies hoe het zit: Kopen via internet of postorder door particulieren

Je kijkt hoe dan ook tegen 19% btw aan over minstens 211 Euro. Dus ongeveer zo'n 40 Euro nog erbij, is 251 Euro. Minimaal. En dan nog de verzendkosten (waar ook nog 19% over betaald moet worden) en mogelijk ook nog invoerrechten. Ik zou eerst eens goed kijken of het echt wel de moeite waard is als je alle extra kosten er bij optelt.

Bewerkt (15 mei 2011 08:11)
Teddy_H.

Teddy_H.

• Lid sinds 14 mei 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2011
  • 10:06

Zo had ik er nog niet naar gekeken, bedankt! Dan is het inderdaad gewoon makkelijker om hem in Nederland te kopen. Maar misschien wacht ik nog ff tot eind mei, dan komt er waarschijnlijk een nieuwe uit, de viewpad 7x, met Google android 3.0!

Bewerkt (15 mei 2011 10:06)
Francky

Francky

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2011
  • 05:17

Ik heb hem vorige week ontvangen en had hem gekocht voor ongeveer 165euro incl. verzending, via www.ibood.be als je gedulde hebt kan je de hunt afwachten (dan komen er wat aanbiedingen voorbij die al geweest zijn)

Bewerkt (6 juli 2011 05:17)
fonzie2003

fonzie2003

• Lid sinds 20 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2011
  • 13:29

170 euri bij Mycom gewoon op te halen in de winkel

Bewerkt (29 juli 2011 13:29)
Asmodeus

Asmodeus

• Lid sinds 18 december 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 20 december 2011
  • 04:07

via iBOOD mijn viewpad aangekocht. Weet er iemand of er een update is voor android? ik heb momenteel android 2.2 en kon Big Time Gangsta zonder problemen spelen. Had het nu volledig uitgespeeld en plots kwam erop dat mijn toestel niet compatibel is met het spel

Bewerkt (24 april 2013 13:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren