Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

coolnessQ

coolnessQ

• Lid sinds 19 april 2014
  • Berichten 155
  • Reputatie 10
  • 21 april 2014
  • 15:11

Hallo alle,

********Kort gevat:********
Ik ben niet verantwoordelijk als je dingen verkeerd doet en zo je telefoon sloopt ( raar als je hem uberhaupt sloopt met deze tutorial maargoed )
Vragen kan je altijd stellen.
Vind je deze tutorial niet goed laat het me dan aub weten, leren van elkaar is de beste optie
Als je een tip hebt geen nood deel hem hier leren andere en ik ook van

*********Nodig:*********
Android Telefoon en/of Tab
AndroidVersie: 2.3 en hoger
Goed opletten en lezen

********Wat niet mag:*********
Ik gebruik betaalde apps zoals bijv 2x battery pro, vraag niet om de volledige versie gratis das tegen de regels, download anders de gratis versie uit de playstore.

Hier paar tips om beter batterij leven te krijgen op je systeem.
Met mijn Galaxy S4 GT-I9505 heb ik 6 uur lang een stream via unis, filmpjes kunnen kijken zonder crashes of laggs.

Geloof je het niet? Fotos bewijs en systeem:

*********Root & Geen Root:**********
1. Donker achtergrond dat zuipt minder batterij.
2. Schakkel mobiele dat in wanneer nodig, doe het uit wanneer niet nodig bespaard batterij ( hier zijn apps voor )
3. Beste manier voor lange dag batterij is door je telefoon opteladen vanaf 15% tot 100% zonder aan je telefoon te zitten dan laad die op zonder stroom te hoeven verbruiken.
4. Haal je battery er is uit voor 1 tot 2 minuten, de stroom loopt dan uit je telefoon en laat het dan langer meegaan. geprobeerd en het werkt echt.
5. Du battery saver ( gratis in de playstore ) doet je netwerk uit en aan om de zoveel minuten het bespaard veel battery ( mijn vriendin gebruikt deze app, ze heeft geen root )
6. Automatisch scherm, doet je licht hoger wanneer nodig is, het beste is om je licht altijd zo laag mogelijk tehouden, bespaard batterij
7. Installeer donker themed apps werkt niet altijd met geen root gebruikers aangezien het installeer pakket dan anders is. Dus bijvoorbeeld standaart gmail ( wit zuigt batterij ) en ik installeer een zwart met blauw gmail, dan lukt het niet dus dan moet je gmail eerst verwijderen en dan die zwarte instaleren

*********Eerst lees dit**********
Tweaks in de buildprob
Helemaal onderaan zetten niet door elkaar heen!!
*********Root: *********
1. Installer de tweak in je build.prob:
Waarom? 1* Zoeken naar updates die niet mogelijk zijn na root? Nutteloos dus neemt teveel batterij af. 2* report service houd het systeem in de gaten heel de tijd neemt ook batterij af. 3* logcats die kan je maken met je custom kernel, dus waarom dan nog nodig? 4* Ja battery saver :p 5* Maakt meer ram vrij wanneer nodig, want hoemeer ram hoemeer battery eraf gaat.
2. Installeer “Greenify” vanuit de playstore de app is gratis het laat je apps slapen aangezien sommige apps aan willen staan terwijl je ze niet gebruikt.
3. 2x battery, ik zelf gebruik deze app aangezien ik van de custom roms ben en de root en lange batterij wil met snelheid, deze app schakeld mijn wifi en mobiele netwerk uit en doet het aan om de 15 min ( zo heb ik hem ingesteld ) dat bespaard batterij en ik kan mijn telefoon heel de dag gebruiken.

*******Moeilijkere stappen******
Custom rom:
1. Zoek een rom voor je systeem die smooth is snel en batterij reddend.
2. Een custom kernel doet wonderen

********GT-I5950*********
1. Installeer ktoonsez zijn kernel deze is: super, geweldig, je kan er alles mee.
2. Gebruik ktoonsez zijn profiel v6 het bespaard heel veel batterij en is super snel, heb geen laggs
3. Installeer Imperium rom v3 het zit boordevol speelgoed je kan er heeveel in kiezen en het bespaard mij veel batterij ^_^

Xposed methodes:
Installeer xposed zodat je meer leukere en betere opties heb voor je telefoon zowel plezier als batterij reddend.
1. Installeer boot manager het laat jou bepalen welke apps mogen meestarten als jij je phone/tab opstart, maak het opstarten sneller en bespaard meer batterij als je hem opstart.
2. Gebruik greenify zijn xposed om de extra opties te kunnen inschakelen. Handig om batterij te besparen.

********Kosten geld methode********
1. 2x battery pro, heeft meer opties dan de gratis versie maar de gratis versie werkt gewoon goed genoeg
2. Greenify betaalde versie met xposed geinstalleerd met dat kan je de betaalde functies gebruiken.

Tips van andere gebruikers:

Hoop dat je wat aan deze tutorial hebt
Ik blijf hem updaten als ik iets nieuws weet.

Bewerkt (23 april 2014 07:38) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren