Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 2 september 2012
  • 17:17

Hallo allemaal,

Je hebt er verschillende prijzige apparaten voor: spotify streamen naar je versterker (bijvoorbeeld de sonos connect €350,-, logitec livebox €180,- of een onkyo versterker v.a. ong. €400,-).
Maar het goede nieuws is: Het kan ook gratis!
Wellicht is deze oplossing niet ideaal, maar het werkt, is draadloos en gratis.
Benodigdheden: een laptop, een kabeltje voor naar je versterker (bijvoorbeeld een 3,5mm aansluiting), spotify (op die laptop), teamviewer (desktop+Android).
Het idee is simpel: je laat je versterker+boxen het geluid van je laptop afspelen, die je draadloos bestuurd met teamviewer.
HowTo:
1. Download spotify desktop op je laptop hier:Windows - Spotify
2. Download teamviewer desktop op je laptop hier:TeamViewer - gratis toegang en desktop sharing op afstand via het internet
3. Installeer beide programma's en log in met je spotify account.
4. Download teamviewer op je Android(tablet is het fijnst):https://play.google.com/store/apps/d…t.mobile&hl=nl
5. Sluit je laptop aan op je versterker (bijvoorbeeld met een 3,5mm aansluiting).
6. Start teamviewer op je laptop.
7. Neem het id en het wachtwoord van je sessie over op je Android.
8. Bestuur spotify vanaf je Android, neem even een paar minuutjes de tijd om de besturing van teamviewer te leren kennen.
8. Draai de volumeknop van je versterker flink open en geniet van je muziek.

Je kan je muziek nu overal besturen over de hele wereld!

Veel plezier ermee!

Bewerkt (24 april 2013 15:31)
Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 2 september 2012
  • 19:38

Wat je hiermee doet is je pc besturen met je telefoon terwijl spotify draait en muziek streamt?

Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 2 september 2012
  • 20:03

Mrjraider;336883
Wat je hiermee doet is je pc besturen met je telefoon terwijl spotify draait en muziek streamt?

Ja in feite wel ja. Het voordeel is dan dat het eigenlijk draadloos is (vanaf je tablet gezien). Alleen moet dan wel je pc aanstaan

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 2 september 2012
  • 20:08

Arieblabla;336890
Ja in feite wel ja. Het voordeel is dan dat het eigenlijk draadloos is (vanaf je tablet gezien). Alleen moet dan wel je pc aanstaan

Moet zeggen dat dit wel behoorlijk omslachtig is. Maar wel een goed alternatief.. Ga het eens proberen al vind ik teamviewer echt een rotapp vanaf android maar goed…

Froony

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 2 september 2012
  • 20:25

Mrjraider;336892
Moet zeggen dat dit wel behoorlijk omslachtig is. Maar wel een goed alternatief.. Ga het eens proberen al vind ik teamviewer echt een rotapp vanaf android maar goed…
Dan zou je ook zoiets kunnen proberen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.friedflow.spotget&hl=nl
Werkte prima bij mij.

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 2 september 2012
  • 20:27

Ik gebruik gremote. Werkt goed met wmp en winamp en je hoeft hiervoor je scherm niet in zicht te hebben. Wel kun je het gebruiken als afstandbediening van de muis…

Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 2 september 2012
  • 20:39

Mrjraider;336892
Moet zeggen dat dit wel behoorlijk omslachtig is. Maar wel een goed alternatief…

Klopt, maar als je het eenmaal klaar hebt gezet is het wel heel grappig om je boxen zo draadloos de besturen.

Froony;336898
Dan zou je ook zoiets kunnen proberen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.friedflow.spotget&hl=nl
Werkte prima bij mij.

Had die al eerder gezien idd, maar ik vond die een beetje beperkt. je kan bijvoorbeeld niet de wachtrij wijzigen.

MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 23 september 2012
  • 20:11

Hoi,

ik zie vaak dingen over spotify, maar wat is het nou precies en hoe werkt het?
is het gratis te gebruiken?

Er was laatst ook iemand op het forum die me vertelde over grooveshark, wat is dat dan?

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 23 september 2012
  • 20:32

MijnAndroid;341828
Hoi,

ik zie vaak dingen over spotify, maar wat is het nou precies en hoe werkt het?
is het gratis te gebruiken?

Er was laatst ook iemand op het forum die me vertelde over grooveshark, wat is dat dan?

Spotify is een muziekdienst, het aanbod is inmens groot (18 miljoen nummers), die kun je naar je telefoon streamen, ook kun je nummers sync'en, als je ze dan wil afspelen hoef je ze niet telkens te streamen, ze staan dan opgeslagen op je sd (maar wel beveiligd, je kan ze dus niet kopiëren ofzo). Spotify premium kost €10,- per maand, maar er is ook spotify free (gratis dus), maar daarmee heb je beperkte mogelijkheden (weet niet precies wat, sry).
Grooveshark heb ik wel eens van gehoord, maar geen idee wat het inhoud.

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 24 september 2012
  • 18:37

Arieblabla;341836
Spotify is een muziekdienst, het aanbod is inmens groot (18 miljoen nummers), die kun je naar je telefoon streamen, ook kun je nummers sync'en, als je ze dan wil afspelen hoef je ze niet telkens te streamen, ze staan dan opgeslagen op je sd (maar wel beveiligd, je kan ze dus niet kopiëren ofzo). Spotify premium kost €10,- per maand, maar er is ook spotify free (gratis dus), maar daarmee heb je beperkte mogelijkheden (weet niet precies wat, sry).
Grooveshark heb ik wel eens van gehoord, maar geen idee wat het inhoud.

bedankt!

is er iemand die wel weet wat voor beperkingen de free versie heeft?

Bewerkt (24 april 2013 15:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren