Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

kasper

kasper

• Lid sinds 14 januari 2011
  • Berichten 99
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2011
  • 19:02

Ik heb geen idee of jullie er wat aan hebben, Maar ik schrijf het gewoon. Laatst kwam ik er achter dat je in sleep as a droid ook je eigen ringtones kan gebruiken. Dus nu word ik iedere dag fijn wakker met mijn eigen ringtone:p

Nog even voor de mensen die niet weten wat sleep as a droid is zal ik dat nog even uitleggen, Sleep as a droid is een wekker voor je telefoon die bijhoudt hoe je slaapt. Zo krijg je aan het eind een grafiek te zien hoeveel je hebt bewogen. Ook houdt het ding bij of je diept op licht slaapt,Uit die informatie maak hij je soms eerder wakker. Zelf gebruik ik het heel vaak en wordt veel lekkerder wakker. En soort sleep cycle voor android dus

Edit*Zie net dat het app van de week is geweest, klik voor meer informatie

Even een qr'tje,

Wat heb je nodig

Niet veel/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />, Alleen een kabel voor je telefoon en een leuke ringtone (en tuurlijk sleep as a droid/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />)

Een ringtone

Eerst moet je op zoek gaan naar een leuke ringtone, Ikheb er alvast een paar vor je opgezocht, Deze twee gebruik ik zelf erg vaak (Urban call en warm breeze)Klikerdeklik. Of als je leuk wakker wilt worden.

Overzetten

Heel simpel, Sluit je telefoon aan op je computer en zet vervolgen de rintones die je overzetten naar sleep as a droid in de map Alarms, Die staat in media\mic\ringtones\alarms

Bijna klaar…

We zijn bijna klaar nog een klein dingetje, Je moet eerst nog even sleep as a droid openen. Druk vervolgen op de menu toets en druk op: Ringtones ophalen, En je bent klaar

Heb jij nog een leuke ringtone gevonden die keihard WAKKER WORDEN roept, Of nog een verbetering, svp even een reactie geven

Bewerkt (28 maart 2011 19:02)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2011
  • 22:09

Download de app Zedge en je hebt keus uit duizenden ringtones en daar zit ook vast wel Wakker worden bij. Zo niet dan zijn er talloze Wake ups.

Bewerkt (28 maart 2011 22:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren