Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

  • Moto G8 Plus

  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

harmony895

harmony895

  • Lid sinds 24 juni 2010
  • Berichten 339
  • Reputatie 0
  • #1
  • 30 mei 2011
  • 12:12

Ben in april over gestapt van Vodafone naar Telfort.
Omdat Vodafone bij mij een zeer slecht bereik heeft en hier niets aan kon/wilde doen.
Nu wilde ik een tweede sim kaart voor in mijn carkit.
Deze kost 50 euro, oké geen probleem.
Bij het afsluiten is mij in de winkel echter niet vermeld, dat je deze alleen bij een zakelijk abo kon krijgen.
Ik dus terug, met de vraag dan zet het abo maar over op mijn zaak.
Nee, dat kon niet meer.
Wat een XXXX verhaal, mijn abo gaat immers pas half juni in.
Kon wel een tweede abo erbij nemen, ja die is gek.
Ook via de klanten service, waar bijna geen doorkomen aan is, krijg ik het volgende mailtje.

Geachte heer Kuijer,
U ontvangt deze e-mail naar aanleiding van het telefoongesprek dat u onlangs met een van de medewerkers van de Klantenservice van Telfort voerde.
Hierbij willen wij graag ingaan op uw verzoek over het overstappen naar zakelijk abonnement.
Bij het afsluiten van uw contract heeft u getekend voor een particulier abonnement. Na afsluiting van abonnement heeft u 24 uur bedenktijd om abonnement te laten annuleren , om deze reden kunnen wij helaas het abonnement niet voor u omzetten in zakelijk.

Een andere optie zou zijn om uw abonnement af te kopen.
Momenteel bedraagd uw afkoopsom €167,80.
Gaat u hiermee akkoord dan kunt u contact op nemen met de Klantenservice.

Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
24 uur, heb het immers in april al afgesloten en kom er dan veel later achter, dat dit niet kan.
Ben dus de klos door de slechte voorlichting in de winkel.
Ook krijg ik geen antwoord, waarom bij een zakelijk wel en bij een particulier abo geen extra simkaart.
Zie het verschil niet, kosten gaan immers van het zelfde tegoed af.

Heb ze nu gevraagd of ze wel wisten wat het woord COULANCE is??
Ben bang dat ze dat woord niet kennen.
Dus nu maar 1 jaar bij deze flut firma en dan snel opzoek naar een andere provider.

Bewerkt (30 mei 2011 12:12)
Verwijderd_Account_14511

Verwijderd_Account_14511

  • Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 228
  • Reputatie 0
  • #2
  • 30 mei 2011
  • 13:52

heb ook eens problemen met telfort gehad, kpn escalatieteam*heeft het toen opgelost. als je wilt kan ik hier de mail adressen wel van opzoeken

* alleen al het feit dat er een escalatieteam is geeft wel aan wat voor puinhopen de klantenservices ervan maken

Bewerkt (30 mei 2011 13:52)
harmony895

harmony895

  • Lid sinds 24 juni 2010
  • Berichten 339
  • Reputatie 0
  • #3
  • 30 mei 2011
  • 14:43

Als je de mail adressen nog kunt vinden of een telefoonnummer dan graag.

Vind het van de gekke, dat ze zo moeilijk doen, een zakelijk abo verdienen ze ook nog meer aan.

P.s
Ik weet dat Telfort op het KPN netwerk zit,
maar zijn ze een onderdeel van KPN?

Bewerkt (30 mei 2011 14:43)
Zabivelli

Zabivelli

  • Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • #4
  • 30 mei 2011
  • 15:00

ik word ook misselijk van al die providers. Voordat je klant bent mooie aardige praatjes en zo en zodra je klant bent geven ze geen XXXX meer om je, omdat je toch al aan ze vast zit

Bewerkt (30 mei 2011 15:00)
Jayum

Jayum

  • Lid sinds 18 september 2010
  • Berichten 318
  • Reputatie 0
  • #5
  • 30 mei 2011
  • 21:52

Gewoon jezelf eerst beter laten informeren en niet door de zaak zelf. Op google staat genoeg informatie. Dus je moet nu niet anderen de schuld geven. Het komt ook door jezelf. Je moet niet blindelings iedereen geloven. Ga zelf ook op zoek naar informatie, vrienden, internet, whatever.

Btw, het is wel lastig dat in je zo'n situatie zit, je moet ook eens in spiegel kijken voor dat je de anderen de schuld geeft.

Bewerkt (30 mei 2011 21:52)

/

Verwijderd_Account_14511

Verwijderd_Account_14511

  • Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 228
  • Reputatie 0
  • #6
  • 31 mei 2011
  • 09:48

harmony895;170258
Ik weet dat Telfort op het KPN netwerk zit,
maar zijn ze een onderdeel van KPN?
yep, tis een volle dochter.
de mail adressen ga ik opzoeken, die stuur ik je dan per pm

Bewerkt (31 mei 2011 09:48)
satshow

satshow

  • Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • #7
  • 31 mei 2011
  • 10:53

Ze hebben ook een eigen forum overigens waar ook medewerkers van de helpdesk aanwezig zijn. Misschien kun je daar eens een kijkje nemen en je verhaal daar kenbaar maken.

Bewerkt (31 mei 2011 10:53)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

Zabivelli

Zabivelli

  • Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • #8
  • 1 juni 2011
  • 13:29

Jayum;170535
Gewoon jezelf eerst beter laten informeren en niet door de zaak zelf. Op google staat genoeg informatie. Dus je moet nu niet anderen de schuld geven. Het komt ook door jezelf. Je moet niet blindelings iedereen geloven. Ga zelf ook op zoek naar informatie, vrienden, internet, whatever.

Btw, het is wel lastig dat in je zo'n situatie zit, je moet ook eens in spiegel kijken voor dat je de anderen de schuld geeft.

Ze hebben hem in de winkel toch niet de juiste info gegeven!
Werk je zelf bij telfort?

Bewerkt (1 juni 2011 13:29)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren