Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

  • Moto G8 Plus

  • Samsung Galaxy A51

  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

iwan073

iwan073

  • Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 186
  • Reputatie 0
  • #1
  • 14 februari 2011
  • 19:13

Vandaag (in Utrecht) de hele middag storing gehad. Geen Internet, kon niet gebeld worden.
Op een gegeven moment werd ik gebeld. Wipe ik over mijn scherm om op te nemen, krijg ik een kiestoon te horen. Kijk ik naar mijn scherm, kan ik nog steeds die persoon opnemen. Dus ik wipe weer over mijn scherm…. krijg ik een paar opties te zien. Weet niet meer welke. Maar opnemen ging dus niet.
Dit een paar keer achter elkaar gehad. Bel ik die persoon op. (Wat dus blijkbaar wel ging). Vroeg hem, probeer jij mij te bellen? “Nee, zei die. Hoezo? Ik probeer je een whatsapp bericht te sturen. Dat wel.”

Vreemd. Dus terwijl hij mij probeerd een whatsapp bericht te sturen, gaat mijn telefoon over, als of hij me wilt bellen.

Netwerk overbelast, of iets dergelijks, kregen de mensen te horen die mij belde…

Er zal eens een maand voorbij gaan ZONDER storing bij Tellfort…

Bewerkt (14 februari 2011 19:13)
satshow

satshow

  • Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • #2
  • 14 februari 2011
  • 20:07

Een tijd geleden had ik last van problemen met telfort net als zoveel mensen. Sinds dat probleem is opgelost heb ik geen problemen meer gehad. Ik moet wel zeggen dat ik de galaxy S alleen meeneem in mijn vrije tijd. Op het werk mag ik geen gsm gebruiken en daarnaast heb ik een telefoon van het werk.
Ik gebruik hem dus niet constant.

Bewerkt (14 februari 2011 20:07)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

NoCo33

NoCo33

  • Lid sinds 15 november 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • #3
  • 19 februari 2011
  • 16:39

Nou ligt op mijn X10 al sinds dinsdag (of misschien ook maandag?) het internet eruit. Omdat het nogal duurde heb ik zelfs de instellingen opnieuw ingesteld, zonder enig resultaat.
De app QuickSettings geeft aan (bij 3G) dat er geen APN is geconfigureerd? Ik snap het niet meer.

Bewerkt (19 februari 2011 16:39)
satshow

satshow

  • Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • #4
  • 19 februari 2011
  • 18:49

Ik heb even getest hier, ik kan gewoon via het mobiele netwerk van telfort het internet op. Anders eens de helpdesk bellen of op het forum van telfort kijken. Daar zitten ook helpdeskmedewerkers die je waarschijnlijk je kunnen helpen als je daar een vraagt hierover stelt.

Bewerkt (19 februari 2011 18:49)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

frank1964

frank1964

  • Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • #5
  • 19 februari 2011
  • 18:54

Bijna nooit problemen met Telfort. Een enkele keer geen bereik, vooral in de Rotterdamse metro tunnels, maar eigenlijk geen klagen.

Bewerkt (19 februari 2011 18:54)
NoCo33

NoCo33

  • Lid sinds 15 november 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • #6
  • 21 februari 2011
  • 17:55

Heb ik net een mailtje gestuurd naar klantenservice, kom ik erachter dat het aan de SIM-kaart ligt. Een prepaid SIM van Telfort geeft wel UMTS/3G. Vreemd, dat een SIM-kaart zomaar ineens alles doet behalve mobiel internet. Maar weer een mailtje sturen dan.

Bewerkt (21 februari 2011 17:55)
NoCo33

NoCo33

  • Lid sinds 15 november 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • #7
  • 23 februari 2011
  • 16:47

Fijn, gisteren was het weer in orde, binnen een dag na mijn tweede mailtje. Netjes. Het lag dus niet aan mijn telefoon, SIM-kaart of instellingen, maar aan een verkeerde instelling op de telfort-server.

Bewerkt (23 februari 2011 16:47)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren