Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Pootao

Pootao

• Lid sinds 12 maart 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2011
  • 03:48

Hallo

Ik zoek iemand die tegen een redelijke vergoeding mijn Chinese ( en dus met een Android 2.2.1 die vol zit met Chinese crap ) Huawei X5 kan rooten. Ik kan dit zelf niet en hoop via dit forum iemand te vinden die dit voor me doen kan.

Vriendelijke dank
Mark

Bewerkt (15 juni 2011 03:48)
emotions

emotions

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 15:27

Het is niet zo moeilijk, je kunt het ook zelf doen, gewoon geheel gratis ^^
Internet staat vol met tutorials en youtube heeft ook veel how to's !

Bewerkt (1 juli 2011 15:27)
Pootao

Pootao

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 04:53

Dank voor je advies maar als je ouder als 60 bent en niet technisch is het echt moeilijk te vinden en mij telefoon is OK maar ik wil gewoon een “normale” versie van Android erop en niet al die Chinese shit die ik er niet af kan krijgen. Heb gisteren weer 2 uur zitten te studeren op een site maar het brengt me weinig verder. Ben nu zover dat in de telefoon ga opsturen naar Nederland en dan daar laat aanpassen en weer terugsturen wat me een hoop geld gaat kosten aan invoerrechten en opsturen. Bedankt voor je reactie en ik laat even zien waar iemand me gisteren naar toe hielp maar ook dat heeft niet mogen helpen ………………..

Ultimate Guide to the Huawei U8800 - Android @ MoDaCo

Groet
Pootao

Bewerkt (2 juli 2011 04:53)
emotions

emotions

• Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2011
  • 17:41

oh, je wilt dus alleen die chinese apps eraf hebben?
Zo ja, dan hoef je er geen andere rom op te installeren.

Misschien een beetje moeilijk voor jou maar, je hoeft je toestel alleen maar te rooten.
Nadat je je toestel hebt geroot kan je alle applicaties verwijderen, dus ook de chinese apps. ^^

Edit:
Als het je echt niet lukt met rooten, kan ik je wel van afstand helpen… als dat kan.

Bewerkt (3 juli 2011 17:41)
Pootao

Pootao

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2011
  • 04:28

Hallo

Als je mij kunt vertellen hoe ik toestel kan rooten zou ik al een stuk verder zijn. Eigenlijk zouden mensen met mijn verstand van dit soort dingen hier niet thuishoren maar ja ik zou de telefoon graag zonder hem naar Nederland te hoeven te sturen willen kunnen gebruiken. Het nadeel dat er waarschijnlijk allerlei beperkingen blijven zou ik dan voor lief nemen ( als ik maar een werkende Market heb ) Ik kan naar Nederland bellen maar alleen naar VASTE telefoonnummers als dat zou helpen graag een PM en ik neem contact op.

In ieder geval bedankt voor je vriendelijke reactie !

Bewerkt (6 juli 2011 04:28)
emotions

emotions

• Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2011
  • 14:05

hooh,,, wacht even. Ik heb niet zo veel verstand over de Huawei X5. maar heeft deze toestel geen (werkende) android market?

Bewerkt (6 juli 2011 14:05)
Pootao

Pootao

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2011
  • 02:53

Hallo

Geen probleem. Ik heb iemand in Nederland gevonden waar ik hem naar op kan sturen en die hem helemaal Nederlands gaat maken en over een maand of 2 komt een vriend een paar week hier en die neemt hem weer mee terug. Het is wat omslachtig maar wel een zekere methode. Dank aan mensen die gereageerd hebben en ik red het nog wel even met mijn Nokia N96 tot die tijd :-)

Dank
Pootao

Bewerkt (7 juli 2011 02:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren