Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

116795

116795

• Lid sinds 17 januari 2012
  • Berichten 106
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2015
  • 15:03

allereerst: ik weet dat dit onder tmobile had moeten staan, maar daar was het laatste antwoord meer dan een half jaar geleden (sorry).

ik heb in juni (vervroegd) mijn abonnement verlengd bij tmobile, hierbij kreeg ik een htc one m8, en zou ik in plaats van 500 mb naar 2 gb per maand gaan. omdat ik vroegtijdig had verlengd, zouden mijn nieuwe bundels pas vanaf november ingaan. wat bleek in november, was dat ze in de winkel in plaats van een verlenging, een heel nier abonnement vanaf november hadden afgesloten waardoor ik nog mijn oude databundel gebruikte en wel dubbel betaalde. ook omdat ik dacht dat ik 4 keer zo veel internet had verwacht ben ik veel (2GB) over mijn bundel gegaan wat resulteerde in een rekening van bijna 400€. de tmobile winkel (leek) me prima te helpen, en in had het wel ergens vaag kunnen lezen bleek achteraf, dus het bedrag zou verdeeld worden zodat ik nog maar rond de 100 euro hoefde te betalen. nog steeds veel, maar wel klaar met het gezeur, en een wijze les om beter te lezen volgende keer. dacht ik. ik had in eerste instantie de volledige rekening gestorneerd, en verwachtte dan ook gewoon een nieuwe, lagere rekening. maar een week later kreeg ik een aanmaning voor het gehele bedrag. in de winkel, kreeg ik excuses, en ik moest de financiële afdeling bellen, en dan zou het goed komen. de zelfde dag zei de financiële afdeling dat het in de winkel geregeld moest worden, dus toen ik daar terug kwam kreeg ik het advies om het af te wachten. 5 dagen daarna kreeg ik weer een mail, met het verzoek om te betalen, en anders werd mijn nummer afgesloten.
weer terug in de winkel, kreeg ik te horen dat ze wegens het gezeur het hele bedrag zouden vergoeden, maar dat ik toch alles moest betalen, zodat ze me daarna 400 euro korting konden geven op mijn abonnement (wat neer komt op 10 maanden). dus ik heb het hele bedrag overgemaakt, en wachtte in spanning op mijn volgende factuur. En, verrassing verrassing.. en wordt weer 40 euro afgeschreven!
toen ik gister in de winkel kwam, bleek de vorige manager weg te zijn gegaan, en er een nieuwe was. Dus na het hele verhaal te hebben verteld vertelde hij me dat dit een zaak was van de winkel waar ik het abonnement heb verlengd (ik ben om te studeren op kamers gaan wonen). de manager van die winkel zou mij (gister) bellen om het op te lossen, maar ik heb nog van niets gehoord.

hierom ben ik redelijk klaar met tmobile, mede ook omdat ze geen kopieën van hun gemaakte notities willen maken, zodat ik niets op papier heb en (alle) informatie alleen bij hun in de computer staat. hierom mijn vraag of/wat de mogelijkheden zijn om mijn abonnement te beëindigen?

-

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6127
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 27 maart 2015
  • 22:47

116795
allereerst: ik weet dat dit onder tmobile had moeten staan, maar daar was het laatste antwoord meer dan een half jaar geleden (sorry).

En toch hoort hij in het T-Mobile-forum…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren