Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

yvisaur

yvisaur

• Lid sinds 04 augustus 2009
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2010
  • 19:14

Bij stap 2 kun je ipv de recovery.img van deze tutorial je “tool” gebruiken, download dan "recovery-RA-dream-v1.5.2.img", let op de naam van de .img (hernoemen naar recovery.img), verder zijn de stappen precies hetzelfde!

Verder zou ik als ik jou was gewoon deze tutorial volledig doen, dan heb je de Cyanogen ROM, daarna kun je dan over switchen naar een andere ROM. Lijkt mij iig verstander dan tussen de tutorial door al met eclair te klooien.

Succes.

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
owen

owen

• Lid sinds 17 december 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2010
  • 00:22

hey leute, ik ben aan het rooten geweest en echt, ik snap niet waarom het bij jullie wel wil en hier niet.
heb er net 10 pogingen met linux opzitten, 5 pogingen met de pc, en ook nog een paar combos geprobeerd.

de cid.txt gaat goed, daarmee heb ik een gold card gemaakt.
en ja, die is ook goed gegaan, heb exact de gegevens gechecked en volgens bij de handleidingen gedaan. 3 x gecheked op tik en spelfouten.
goldcard.img via HxD en via linux console op mijn 1 gb kaartje gezet.
daarna de DREAimg.NBH op de disk gecopied. zowel met windows als linux als via commandline in linux als met mijn mac.

toch blijf ik de serial0 krijgen, hij gaat eerst loaden, checking, 00200200 not allow, en dan serial0.
daar boven staat dan de info
DREA110 PVT 32B
HBOOT-0.95.0000
CPLD-4
RADIO-2.22.19.26I

Sep 2 2008

zou iemand mij verder kunnen helpen?
kan het aan de sdcard liggen? als het goed is sandisk, de meegeleverde transcend micro sd heb ik ook getest maar wil ook niet.

heeft iemand een klein beetje hulp voor mij?

thanks
owen

yvisaur

yvisaur

• Lid sinds 04 augustus 2009
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2010
  • 15:31

owen;14130
zou iemand mij verder kunnen helpen?
kan het aan de sdcard liggen? als het goed is sandisk, de meegeleverde transcend micro sd heb ik ook getest maar wil ook niet.

heeft iemand een klein beetje hulp voor mij?

thanks
owen

de melding “00200800 not allow” betekend dat je sdcard geen goldcard is.
Je SD kaart staat 2 keer in HxD bij “open schijf”, heb je gekozen voor Fysische schijf? ( dus niet voor logische schijf )

Verder kan ik niet zoveel verzinnen wat er mis is gegaan..

owen

owen

• Lid sinds 17 december 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2010
  • 00:47

sorry idd melding is iets anders, 00028002, exact!
idd ik heb de schijf in hxd gemount als fysische schijf. toen van af 0000 tot 0170 de goldcard.img er opgecopied, toen opgeslagen, daarna netjes geunmount en in me tel gedaan.

ik snap echt niet waarom het bij mij niet lukt. ben echt wel handig met pc mac en linux maar toch, doe of gaat er iets fout.

zijn er meer mensen met deze ervaring, en zijn er mensen die de 1.6 versie hebben geroot? (kon daar niet veel over vinden dus vandaar.)

thnx

ImarramHelf

ImarramHelf

• Lid sinds 06 januari 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2011
  • 08:42

воз смотрит превосходство секс разговоры Flash часы Symbian x-plore новая версия юмор о сексе Патчи Symbian 9.2 X-Plore

Bewerkt (6 januari 2011 08:42)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren