Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Telemoes

Telemoes

• Lid sinds 20 februari 2009
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 7 november 2010
  • 11:01

Ik kan al een aantal weken niets meer downloaden vanuit de market zijn er meer mensen met dit probleem? Weet dat het 2 weken geleden een issue was maar dat zal inmiddels toch wel verholpen zijn.

Bewerkt (7 november 2010 11:01)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 7 november 2010
  • 11:16

Persoonlijk denk ik inmiddels dat het een combinatie is tussen de market en je android app op je toestel.

Soms heb ik dagen dat er haast niets binnenkomt via de market, dus ook eventuele updates van apps komen dan niet binnen, en soms krijg ik in m'm download tabje geeneens alle apps te zien die ik via de market gedownload heb.
En een dag erna is het ineens weer allemaal goed en werkt het weer wel.
Het downloaden op zich gaat soms in 1x goed, soms na een paar keer en soms lukt het gewoon helemaal niet.
Ik merkte dat smorgenvroeg ik de meeste kans op succes had.

Nou heb ik sinds een paar dagen die nieuwe froyo van Samsung op m'n toestel staan en vanaf dat moment tot nu loopt de market ineens als een zonnetje. Elk moment van de dag blijf ik een goede werking houden qua updates en al die andere bovengenoemde problemen zijn ineens allemaal weg.

Ik vermoed dat Google wel aanpassingen in de market heeft gedaan maar dat deze in combinatie met de juiste market app op je toestel moet werken. De oudere versies van de market app hebben dan denk ik wat problemen met deze nieuwe aanpassingen.

Bewerkt (7 november 2010 11:16)

Samsung Galaxy S8+

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 7 november 2010
  • 11:52

Telemoes;56133
Ik kan al een aantal weken niets meer downloaden vanuit de market zijn er meer mensen met dit probleem? Weet dat het 2 weken geleden een issue was maar dat zal inmiddels toch wel verholpen zijn.
Zoals eerder al beschreven zijn er de laatste weken enorm veel problemen met de market die google aan het oplossen is of waar al een oplossing voor gevonden is. Gewoon hier de zoekfunctie eens gebruiken en je zal wel een oplossing vinden.
Deze topic gaat wel dicht.

Bewerkt (7 november 2010 11:52)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren