Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

alextelefoon

alextelefoon

• Lid sinds 19 februari 2009
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 29 september 2010
  • 18:11

Na ruime een jaar veel pelzier te ehbben van mijn google G1, krijg ik in eens de melding:
Kan Wi-fi niet starten

Ik heb al een paar keer een harde reset egdaan, maar niks helpt.

HJeeft iemand een idee? een soort wifi fix ofzo. Ik heb nog nooit iets gedaan met rooten of wat dan ook. De laatste app die ik prbeerde was die vanlookout android app het lijkt mij sterk dat dit hier iets mee te maken zal hebben.

help help dus, of een goede en duidelijke how to (die up to date is) om de boek te rooten en dus maar 2.1 er op te zetten.

Zal er nog garantie op zitten?

Thanx droiders:cry:

Bewerkt (29 september 2010 18:11)
Ippe_Ziepe

Ippe_Ziepe

• Lid sinds 31 maart 2009
  • Berichten 297
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 16:20

Wat bijna altijd werkt, maar wel vervelend is: je toestel resetten. Betekent wel dat je je applicaties etc. opnieuw moet installeren, maar daar biedt MyBackup (zie Market) wel oplossingen voor.
Toestel resetten: Druk menu -> Settings -> Privacy settings -> Factory data reset. (Nederlandse variant zal iets zijn als Menu -> Instellingen -> Privacy -> Terugzetten fabrieksinstellingen.)

Maar misschien kun je beter eerst afwachten of iemand anders precies jouw probleem ook heeft gehad en daar een oplossing voor heeft die iets minder radicaal is dan de mijne.

Bewerkt (4 oktober 2010 16:20)
alextelefoon

alextelefoon

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2010
  • 00:04

http://www.youtube.com/watch?v=0Iv1s9ncplQ

Hier staat de video van het probleem, dus kan geen wi-fi starten, en als ik hem op vligruig modus zet dan herstart de g1, en dan lukt het wel om vluigtuigmodus te gebruiken. Echt heel vreemd.

Hij draait op 1.6, en ik heb al 4 x een reset gedaan.

Wie heeft een oplossing? Ik heb de garantie zak van T-mobile al binnen, maar toch opsturen en een leven van 2 weken zonder android trek ik nie.

Bewerkt (7 oktober 2010 00:04)
wagen339

wagen339

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 december 2010
  • 08:51

Bij mijn HTC toestel is het zelfde gebeurd na het installeren en gebruiken van Lookout app.
Het resetten is helaas geen oplossing.
Heeft iemand een idee?

Bewerkt (13 december 2010 08:51)
alextelefoon

alextelefoon

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 29 april 2011
  • 23:00

De G1 is terug gestuurd naar HTC. Top service, ik kreeg een nieuw moederbord en nieuwe knoppen etc. Het probleem bleef, uiteindelijk ook een nieuwe accu verstuurd, en nu is hij als nieuw. De accu stond ook een beetje bol!. Ik leg hem iedere nacht aan de lader, misschien is dat niet zo tof geweest. Top service van HTC en top geregeld van t-mobile.

Bewerkt (29 april 2011 23:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren