Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Squall

Squall

• Lid sinds 14 april 2009
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 14 april 2009
  • 14:03

Hallo allemaal,

Ik heb mijn G1 nu sinds afgelopen donderdag en bij het uit de doos halen viel het mij direct op dat ik aan de rechterkant van het toestel wat speling heb tussen het toetsenbord en het scherm. Rechts onderin is het het ergst maar het geld voor de gehele rechter kant (uiteinde).Als ik daar druk hoor je de behuizing ook een beetje kraken. Nu had ik hier al iets over gelezen op internet en vind het opzich niet heel storend, al zou het fijn zijn als zoiets verholpen kon worden.

Maar nu heb ik dus sinds gister middag het probleem dat mijn G1 ineens allemaal “ Q's ” op mijn scherm knalt. Het lijkt er dus op dat de Q blijft hangen, maar als ik hem open schuif gaat hij soms door, en soms ook niet.
Vanmorgen dacht ik hier geen last van te hebben, toen belde mijn vrouw en die hoorde dus ook continu dat er een toets ingedrukt werd.

Ik denk dat dit voor mij ook een verklaring is waarom mijn G1 op dit moment maar een halve, tot drie kwart dag mee gaat qua batterij.

Zijn er meer mensen die soortgelijke problemen hebben onder vonden ?

Ik heb de G1 via internet bij t-mobile besteld en vraag me nu gelijk af hoe snel T-Mobile in een shop (hier in de stad zitten er 3 gelukkig) zo'n probleem op kan lossen of dat ik hem gelijk 5 weken kwijt ben ?

Bewerkt (14 april 2009 14:03)
Ippe_Ziepe

Ippe_Ziepe

• Lid sinds 31 maart 2009
  • Berichten 297
  • Reputatie 0
  • 14 april 2009
  • 14:58

Zou ik maar mee teruggaan. Klinkt niet alsof dat zo hoort.

Maar dat van die korte batterijtijd is wel bekend. Misschien dat een goeie G1 (waarbij de Q niet blijft hangen) het tien minuten langer uithoudt, maar ben bang voor je dat dat heel normaal is voor een G1… :roll:

Bewerkt (14 april 2009 14:58)
Squall

Squall

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 14 april 2009
  • 15:11

Heeft iemand ervaring met hoe T-Mobile zulke garantie kwesties afhandeld ?
Ik ben in deze korte tijd toch wel behoorlijk gehecht aan mijn G1 en wil liever niet terug naar mijn oude nokia, al helemaal niet als het een para weken gaat duren :twisted:

Bewerkt (14 april 2009 15:11)
MeneM

MeneM

• Lid sinds 25 maart 2009
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 14 april 2009
  • 16:50

persoonlijk zou ik naar een wat grotere T-mobile shop gaan. Daar hebben ze die dingen op voorraad.

Niet dat ze het meteen aanbieden hoor, maar ik heb een touch pro gehad met een toetsenbord probleem, toen ik binnen twee weken bij een winkel stond hebben ze hem, na wat aandringen meteen in de winkel omgeruild.

Het helpt daarbij dat je zoveel mogelijk de originele spullen meeneemt. Doosje, etc.

T-mobile staat niet bekend om voorbeeldige service. On en off -line. Maar gewoon op je strepen staan helpt wel.

Bewerkt (14 april 2009 16:50)
robert

robert

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 april 2009
  • 21:43

Ik heb ook last van deze speling. Ik heb daarbij geen last van toesten die ingedrukt worden. Deze speling was trouwens al aanwezig toen ik hem uit de verpakking haalde.

Is dit inderdaad normaal of hebben jullie verder geen speling in deze hoek?

Bewerkt (14 april 2009 21:43)
Elmeraculous

Elmeraculous

• Lid sinds 03 februari 2009
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 14 april 2009
  • 23:20

Jup, ook speling. Volgens mij heeft elke G1 dat. Net als het feit dat het schermpje ietwat scheef staat…

Q's daarentegen nog niet gehad…. T-Mobile zal je echter waarschijnlijk goed helpen. Mij hebben ze al twee keer zonder morren een nieuwe lader gestuurd, omdat ik dacht dat 'ie verkeerd was (zie andere post…) ;-)

Bewerkt (14 april 2009 23:20)
Squall

Squall

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 15 april 2009
  • 08:36

Ik ben er inmiddels achter dat mijn toestel inderdaad defect is. Als ik het toetsenbord open schuif en druk op de lege ruimte boven de q, dan komen dus de q's al op het scherm !

Ook als ik het toetsenbord ingeklapt heb en ik druk iets harder rechts bovenin verschijnen er al q's.
Het vreemde is dat als ik het toetsenbord open schuif, eenmaal op de echte Q toets druk , het probleem een tijdje weg is.

Ik ga in mijn pauze langs de T-Mobile winkel en hoop eigenlijk gelijk een nieuw toestel mee te krijgen want ik heb hem nog maar 5 dagen :twisted:

Bewerkt (15 april 2009 08:36)
arjan_de_jong

arjan_de_jong

• Lid sinds 05 april 2009
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 16 april 2009
  • 07:49

Of je gelijk een nieuw toestel mee krijgt dat weet ik niet.

Laatst mijn tytn II langs de T-mobile shop gebracht vanwege een krakend speakertje. 3 dagen later was mijn voicemail al ingesproken dat hij weer klaar lag voor mij. Lekker snel dus! :mrgreen:

Bewerkt (16 april 2009 07:49)
robert

robert

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 16 april 2009
  • 11:45

Ik ben gisteren even langs de T-Mobile shop gelopen. De speling in het hoekje is normaal, mocht het erger worden dan kunnen ze hem opsturen en laten aandraaien zodat hij wat vaster komt te zitten.

Bewerkt (16 april 2009 11:45)
Ippe_Ziepe

Ippe_Ziepe

• Lid sinds 31 maart 2009
  • Berichten 297
  • Reputatie 0
  • 16 april 2009
  • 11:47

robert
Ik ben gisteren even langs de T-Mobile shop gelopen. De speling in het hoekje is normaal, mocht het erger worden dan kunnen ze hem opsturen en laten aandraaien zodat hij wat vaster komt te zitten.
Speling okee, maar dat je Q steeds blijft hangen lijkt me toch een slecht teken…

Bewerkt (16 april 2009 11:47)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren