Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

syll

syll

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2010
  • 15:29

Hallo,

een jaar geleden heb ik een jaar abonnement afgesloten bij T-mobile en hierbij de G1 gekocht. Ik had altijd bereik en eigenlijk geen problemen verder. Toen mijn abonnement afliep koos ik voor een Ben sim-only.

Het probleem is dat ik nu heel erg slecht bereik heb. Het bereik valt elke keer weg en pas als ik de vliegmodus aan en uit heb gezet heb ik weer bereik (voor 3 minuten of soms een uur als ik geluk heb). Ik dacht dus dat het probleem lag bij Ben.

Maar als ik mijn simkaart in een andere telefoon doe heb ik wel goed bereik.
Dus dan ligt het probleem toch bij mijn telefoon?
Kan het zijn dat ik bepaalde instellingen niet goed heb ingesteld?

Bewerkt (22 april 2013 12:29)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 25 juli 2010
  • 16:51

Dat is vaag… Ben is toch onderdeel van T-mobile? Voor telefonie valt er niets in te stellen, dat kan het niet zijn. Als de kaart in een andere telefoon het wel goed doet, dan is het wel voor de hand liggend dat het de telefoon is. Geen mogelijkheid om van iemand een simkaart van een andere provider te lenen en te testen?

syll

syll

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2010
  • 19:03

Ja ik snap er ook niks van. Als ik andere simkaarten in mijn telefoon doe heb ik af en toe bereik. Gisteren heb ik mijn Ben simkaart in een andere G1 van een vriend gedaan en toen had ik wel gewoon bereik. 10 minuten in de gaten gehouden en het bereik viel niet weg. Misschien toeval want soms heb ik ook aardig lang bereik in mijn eigen G1.

Maar het ligt dus aan mijn telefoon, kan haast niet anders. Maar met mijn tmobile abonnement had ik nooit last van slecht bereik..

Met wie/wat kan ik het beste contact opnemen over dit probleem?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren