Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

alextelefoon

alextelefoon

• Lid sinds 19 februari 2009
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2010
  • 17:26

Beste Forum leden, heb ik een virus te pakken op me G1 Android?

In mijn foto galerij werkte sommige foto's niet meer. Hij liet geen voorbeeld zien, maar een grijs kruis. Toen ik de telefoon koppelde aan me pc merkte ik dat sommige mappen op me sd kaart rare tekens kregen . (niet letters of cijfers maar rare ascii tekens. Deze mapen kreeg ik ook niet meer open met windows 7.

Ineens was mijn SD kaart leeg. Als ik er een recover prog er over heen haal, kan deze alleen maar jpg en mp3 terug halen.

Heel vreemd dat alles weg is op me SD kaart. Zou ik één van de 1ste zijn met een virus? Het betreft een G1 met 1.6 erop. ik draaide er wel dat anti virii prog op uit de market, en mijn windows pc draaid ook anti virii progs.

Vanavond proberen wat fotos enzo terug te halen met een cardreader, maar dat hij zelf mappen verwijderd dat is vreemd. Wie kan me helpen door uuite te leggen wat er aan de hand is. Inmiddels heb ik een reset gedaan, en is mijn SD helemaal leeg op een paar mappen na.

Is er een log ergens terug te halen ofzo?

Gr. en bedankt alvast voor je meedenken.

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
alextelefoon

alextelefoon

• Lid sinds 19 februari 2009
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2010
  • 19:27

Recuva ziet wel alle jpg, maar ik krijg ze niet terug gehaald. help help help iemand?

Bewerkt (22 april 2013 12:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren