Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2012
  • 09:35

Omdat het laatste topic hierover al weer uit februari 2011 stamt en het verzande in een “hulp” topic heb ik besloten om een nieuw topic aan te maken i.p.v. in het oude topic verder te gaan. Indien niet gewenst, graag dit topic toevoegen aan de oude discussie.

Ennieweej, ik heb sinds kort een T-Mobile G1 welke natuurlijk gelijk geroot is. Na het installeren van de nieuwste radio, SPL en recovery ben ik nu op zoek naar de beste (lees: snelste) ROM voor deze telefoon. Het is bedoeld voor dagelijks gebruik.
Ik heb ondertussen CyanogenMod 6 geprobeerd en nu heb ik Ginger Yoshi erop staan. Op mijn oude Magic heb ik BananaBread en die lijkt veel soepeler te werken dan beide ROMs welke ik op de G1 heb geprobeerd. Helaas is die ROM echt spuuglelijk.
De vraag is dus:
1. Wat is de beste (of gewoon een erg goede) ROM voor deze telefoon.
2. Kan ik beter voor een Gingerbread, een Froyo of zelfs een Eclair ROM gaan?

Ik kan nu wel alle ROMs één voor één gaan testen maar dat gaat mij te lang duren.

Groeten…

Bewerkt (30 mei 2012 09:35)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2012
  • 18:15

Is dit gedeelte van het forum voorgoed overleden?

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
joentjebe

joentjebe

• Lid sinds 13 januari 2010
  • Berichten 135
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2012
  • 18:36

Hmm, ik ben bang dat er op dit forum niet veel G1 eigenaren meer zijn. Ik heb zelf ooit een witte ‘dream’ gehad, maar die is ook alweer een poos geleden de deur uit gegaan. Vergeet niet dat het toestel alweer 3,5 jaar geleden op de markt kwam en volgens mijn niet heel verkocht is

Ontopic: Ik zou je aanraden om een froyo rom te installeren, uit mijn ervaring met een magic werkte die beter dan gingerbread, maar wel een stuk sneller dan eclair door de dalvik-engine. Op mijn g1 vond ik toen der tijd stock 1.6 ook best prima werken, maar dan mis je natuurlijk wel een heleboel functies van 2.x….

Succes!

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 09:42

Idd dit toestel is gewoon overleden heeft zijn tijd gehad er zullen weinig mensen zijn die hem nog hebben of gebruiken, Mensen stappen op wat nieuws aangezien het toestel niet veel meer kan en in de vitrinekastje hoort.

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2012
  • 22:00

Ik vind het gewoon nog grappig om met zo'n apparaat te klooien. Daarnaast gebruik ik hem alleen als ik moet klussen, sporten of de kroeg in ga. Voor het normale dagelijkse gebruik heb ik mijn One X.
Daarnaast is het toch het oer-android toestel waar het allemaal mee begon. Top ding!

Maar goed, Froyo wordt het dus.

Groeten…

Bewerkt (24 april 2013 14:57)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2012
  • 13:11

Uiteraard verder is het een toestel waarmee het begon maar om hem nou niet mee te nemen na de kroeg raar, Ik neem me telefoon altijd mee met uitgaan kroeg of discotheek gaat nooit iets over heen ofzo.
Verder sporten gewoon in je tas laten je ben er om te sporten niet te whatsappen enzo hele tijd

Bewerkt (24 april 2013 14:57)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren