Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Coffee

Coffee

• Lid sinds 25 februari 2009
  • Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2009
  • 23:20

Hallo, mijn eerste post hier.

Ik heb vanmiddag mijn G1 binnengekregen. Dit is na een orange abbo te verlengen, vanaf 12 maart wordt mijn tel. nummer geporteerd naar een tmobile abonnement.

Heeft iemand van jullie een idee of ik hem nu al wel gewon kan gebruiken met me nwe tmobile simkaart en dan ook al webnwalk en dergelijke geactiveerd is? Wil niet ineens voor mega kosten komen te staan natuurlijk.

Helaas erg druk op mijn werk deze avond dus kon niet even met klantenservice bellen, anders moet ik helaas maar even tot morgen wachten maar wie weet heeft iemand hier een antwoord.

groeten

Bewerkt (2 maart 2009 23:20)
Tom

Tom

• Lid sinds 18 februari 2009
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2009
  • 01:36

Coffee

Ik heb vanmiddag mijn G1 binnengekregen. Dit is na een orange abbo te verlengen, vanaf 12 maart wordt mijn tel. nummer geporteerd naar een tmobile abonnement.

Heeft iemand van jullie een idee of ik hem nu al wel gewon kan gebruiken met me nwe tmobile simkaart en dan ook al webnwalk en dergelijke geactiveerd is? Wil niet ineens voor mega kosten komen te staan natuurlijk.

Helaas erg druk op mijn werk deze avond dus kon niet even met klantenservice bellen, anders moet ik helaas maar even tot morgen wachten maar wie weet heeft iemand hier een antwoord.

groeten
Als Web ‘n Walk is geactiveerd zou je geen probleem moeten hebben. Als Web ’n Walk niet is geactiveerd kun je wel voor kosten komen te staan (max. 7,50 euro per dag geloof ik). Of Web 'n Walk geactiveerd is kunnen wij je natuurlijk niet vertellen :-).

Bewerkt (3 maart 2009 01:36)
localjoost

localjoost

• Lid sinds 02 maart 2009
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2009
  • 09:30

Coffee

groeten
Ik heb het zelfde geintje uitgehaald.
Zolang je nog je Orange SIM er in hebt zitten zul je via je orange abo internetten. Dit wil zeggen dat je data gebruikt binnen je bundel die je bij orange hebt afgesloten. In mijn geval is dat max 100 MB. Als je hier over heen gaat zul je moeten betalen, en dan wel €2,– per MB.

Ik heb hem een paar dagen laten synchroniseren qua Gmail en mijn IM stond ook gewoon aan. na 3 dagen zat ik op minder dan 3 MB datagebruik. Dus zolang je geen gekke dingen gaat doen valt het best mee

Bewerkt (3 maart 2009 09:30)
Coffee

Coffee

• Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2009
  • 11:50

Klantenservice gebeld en ik zou hem gewoon al kunnen gebruiken onder het nieuwe abbo.

Dus meteen maar aangezet en nu ff lekker spelen.

edit:
En krijg al meteen de update aangeboden nice, maar niet met nl taal zoals ze me verteld hadden, naja, engels lukt ook nog wel

Bewerkt (3 maart 2009 11:50)
pictuner

pictuner

• Lid sinds 19 februari 2009
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2009
  • 14:29

Er wordt geroepen dat eind maart nog een update komt, deze zou meer zaken zoals nederlandse taal moeten geven

Bewerkt (3 maart 2009 14:29)
kvdnberg

kvdnberg

• Lid sinds 15 februari 2009
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2009
  • 17:12

Ik zou even controleren via My T-Mobile op T-mobile.nl (niet via de telefoon proberen, registreren werkt daar niet echt) of je abbo loopt en hoe het zit met extra kosten.

Ik had mijn G1 bij smartphoneshop bestelt met een T-mobile abbo met nummerbehoud vanaf vodafone en hun oorspronkelijke voorstel was dat ik dan tot het porteren een prepaid tarief zou betalen maar daar heb ik voor bedankt, ik had namelijk geen data abonnement bij Vodafone en ik zou dan of de G1 3 maanden in de kast moeten leggen (as if….) of me blauw betalen aan dataverkeer, dus ik heb nu gedurdende 3 maanden een dubbel abonnement lopen. Maar ik ben dus wel gelijk even gaan kijken bij T-Mobile of ik inderdaad het beloofde abbo had lopen, wat ook zo was gelukkig.

Ik heb netcounter geinstalleerd op de G1 om m'n dataverkeer bij te houden. Deze loopt sinds 21 februari, in die tijd (ruim 10 dagen) heb ik 60 mb dataverkeer gehad over gprs. Hier zit wel wat verkeer bij als google maps en wat internetten, dus niet alleen synchronisatie.

Overigens, let op als je thuis op wifi zit, standaard schakelt de g1 over op gprs zodra het toestel in standby gaat (scherm zwart), om de batterij te sparen. Dan gaat het syncen dus weer via gprs. Dit kan je voorkomen met een app als wifi lock.

Bewerkt (3 maart 2009 17:12)
Coffee

Coffee

• Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2009
  • 18:31

Thanks voor de extra info. Klantenservice vertelde mij dat ik het zonder problemen voor extra kosten zou kunnen gebruiken. Hopelijk hebben ze gelijk dan.

My T-mobile kan ik geen account maken (nog) , krijg de melding dat mijn mobiele nummer niet in gebruik is, degene van Orange niet en degen van mijn nwe simkaart niet. Dus daar kan ik helaas niet checken. Mischien nog maar een keer klantenservice checken voor de zekerheid?

Bewerkt (3 maart 2009 18:31)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren