Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Vincent

Vincent

• Lid sinds 10 februari 2009
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2009
  • 13:27

Als ik, net als op mijn G1, linux op mijn computer zet, dan mag ik blij zijn dat mijn PC niet op batterijen loop… :mrgreen:

Bewerkt (19 februari 2009 13:27)
michiel

michiel

• Lid sinds 10 februari 2009
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 16:45

Nou is het batterij gebruik op de G1 afhankelijk van 2 zaken: aan de ene kant de batterij en de cpu hardware van de telefoon zelf, de batterij is gewoon kleiner als van vergelijkbare modellen van HTC (en die gaan nou ook weer niet zo lang mee) en ten tweede het battery of power management wat in Android zit en wat dus met de G1 moet babbelen.
Nou dat laatste kan inderdaad beter. En ik weet dat er bij de mannen van xda-dev hier aan gewerkt wordt.

En wat Linux op de PC betreft, als je Linux gewoon installeert met de zaken die je nodig hebt, dus niet alle meuk die Windows op je PC propt, dan is het niet alleen zuiniger met energie maar ook nog een keer sneller in vergelijking met Windows op dezelfde PC.

En je kiest natuurlijk voor de G1 vanwege alle gratis software, dus waarom niet op de PC platform ook voor een gratis versie kiezen (met alle aanwezig ondersteuning van bijvoorbeeld Ubuntu)

Bewerkt (20 februari 2009 16:45)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren