Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

masterofoblivion

masterofoblivion

• Lid sinds 22 augustus 2010
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 13 december 2010
  • 11:05

Hallo allemaal,

Ik heb een G1 met een 8Mb memorycard erin. De volgende issues doen zich voor:

proces android.process.acore
Tot een maand of 3 geleden heeft de G1 gewoon goed gewerkt. Toen kreeg ik ‘geheugen vol’-issues. Heb dit onderzocht en bleek dat rooten de enige mogelijkheid was om meer apps kwijt te kunnen. Omdat rooten nogal wat voeten in aarde heeft en ik niet wil riskeren dat ik een dure baksteen overhoud, heb ik besloten apps te verwijderen. Dit heb ik gedaan via het menu met de button ‘verwijder applicatie’. Dus netjes ge-deïnstalleerd. Sindsdien kreeg ik veelvuldig de befaamde melding “proces android.process.acore is onverwachts gestopt”. Iedere keer wanneer ik terugkeerde naar het home-scherm kwam die weer. Hiervoor heb ik een ‘oplossing’ gevonden op dit forum.

proces.com.android.mms
Nu krijg ik sinds vorige week (niets verwijderd of ge-deïnstalleerd..!!) de melding:“proces.com.android.mms” is onverwachts gestopt. Na IEDER sms-bericht dat ik verstuur. Dit is heel erg onhandig.

T–R–A–A–G
Ook is de G1 super-traag geworden. Het duurt soms meer dan 1 minuut voordat het home-scherm weer zichtbaar wordt. Dat is er onhandig als je snel iemand moet bellen. Ik zit ook regelmatig tegen een zwart scherm aan te kijken als ik een app afsluit. Dan komt òf de foutmelding “proces android.process.acore” weer tevoorschijn òf de telefoon is supertraag en het duurt een tijdje voordat ik weer een andere applicatie kan starten of kan bellen.

Zijn er ‘known issues’ op deze 3 punten…? Weet iemand een work-around/oplossing hiervoor..?

Alle (serieuze) suggesties zijn van harte welkom. Alvast bedankt voor het meedenken.

Bewerkt (13 december 2010 11:05)
ASSK

ASSK

• Lid sinds 07 januari 2010
  • Berichten 157
  • Reputatie 0
  • 13 december 2010
  • 11:42

G1 weer terug naar fabrieksinstellingen? Raak je wel alles kwijt… maar misschien een oplossing.

Sent from my HTC Hero using Tapatalk

Bewerkt (13 december 2010 11:42)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren