Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Whatever

Whatever

• Lid sinds 22 juni 2019
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2019
  • 13:18

Hoi, ik ben Jaycee, als gebruikersnaam staar er Whatever omdat mijn naam al bestond. Ik hoop hier veel te leren en wat tips te kunnen geven. Nou ja.. ­čśü

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6160
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 22 juni 2019
  • 13:35

Welkom bij Androidworld Jaycee ­čśŐ

Whatever

Whatever

• Lid sinds 22 juni 2019
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2019
  • 14:25

Hallo, dank voor het welkom. Ik ben Jaycee en heb het idee dat ik me al eens eerder voorgesteld heb, kweenie waarom. Ik weet alleen niet waar ik terecht kan met vragen, ik zie van alles. Ik ga even op zoek ­čśë.┬á
Op zoek geweest. Geen hits op mijn dilemma. Jammer

Bewerkt (2 juli 2019 14:29) | Laten weten dat er niks te vinden is over WhatsApp
Patrick

Patrick

• Berichten 6160
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 2 juli 2019
  • 17:12

Als je het niet vind dan kun je natuurlijk altijd zelf een topic starten ­čśŐ

Whatever

Whatever

• Lid sinds 22 juni 2019
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2019
  • 11:09

Hoi, ik heb mij laatst voorgesteld, waar kan ik een bericht plaatsen? Behalve mijn voorstelbericht zie ik niets waar ik een bericht kan plaatsen en ik heb een dringende vraag! Wat nu?

Bewerkt (5 juli 2019 11:10) | Typfout
Patrick

Patrick

• Berichten 6160
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 5 juli 2019
  • 11:17

Zoek het juiste forumgedeelte en klik dan op "Nieuw onderwerp", net zoals je in dit forumgedeelte hebt gedaan.

hoofdnoorman

hoofdnoorman

• Lid sinds eergisteren om 19:38 uur
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2019
  • 20:03

Hallo forumleden.

Dit is de eerste keer dat ik mij heb aangemeld op een Android forum. Ik zou moeten liegen als ik dat in andermans belang zou hebben gedaan, maar ik heb zelf vragen en misschien ook wat fysieke hulp nodig.

Ik ben geen jonkie meer. Mijn leeftijd is 61 jaar. Een ouwe L*l dus. Toch ben ik al sinds 1980 in de weer met computers, satelliet en, in 1993 heb ik een "Mobiele Telecommunicatieshop" geopend in Deventer. Ik was dealer van Debitel, Libertel, PTT, Talkline en van Phillips Carin Navigatiesystemen. De techniek schreed voort en de snelheid ging boven mijn bevattingsvermogen. In 1999 ben ik met de zaak gestopt.
Deze "winkel" had ik als "Shop-in-shop" in mijn automobielbedrijf, wat ook mijn core business was.

Zelf ben ik nu met vervroegd pensioen, zal ik maar zeggen. Ik reis ongeveer 250 to 300 dagen per jaar door Europa met een wat oudere camper en mijn hond (Labrador) Hockey.
Zowel onderweg als thuis ben ik veel actief op "Camperforum.nl". Ik heb eeb gedegen technische achtergrond en, al zeg ik het zelf, ben erg kundig op vele vlakken. Helaas gaat niet alles meer van een leien dakje. Soms kunnen mijn vingers mijn hoofd niet volgen en andersom. Hierdoor ben ik soms wat onzeker. 

Ik zal proberen, waar ik kan, een positieve bijdrage aan, jullie forumleden, te leveren. 

Bedankt alvast dat ik toegelaten ben.

Met vriendelijke groet,
Rudy.

Patrick

Patrick

• Berichten 6160
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 13 juli 2019
  • 21:24

Welkom bij Androidworld Rudy ­čśŐ

Debitel en Libertel, dat brengt herinneringen boven water. Libertel was mijn eerste mobiele provider (Kermit niet meegeteld). Dat was nog in de tijd dat je hoge abonnementskosten had en daarnaast per seconde en kb werd afgerekend.

hoofdnoorman

hoofdnoorman

• Lid sinds eergisteren om 19:38 uur
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2019
  • 01:12

Inderdaad Patrick.

Waar wij torenhoge commissies kregen als wij een abo verkochten met een looptijd van soms wel 3 jaar.
Het aanvragen (nog met fax) duurde wel 2 à 3 dagen.

Ik kocht de telefoons in Noorwegen in. In Nederland was er in 1993 nog niet zoveel keus en erg duur.

Tsja, je kreeg de "dure" jongens het eerst. Yuppen werden ze genoemd.

1 Telefoon
1 Carkit
1 Driejarig abo
1 antenne
1 booster ( want de dekking was nog slecht.) 

Man, ik heb echt geld verdiend toen.

Met vriendelijke groet,
Rudy.

Joopsloop

Joopsloop

• Lid sinds 22 augustus 2012
  • Berichten 323
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2019
  • 08:47

Mijn eerste telefoon was een Philips Diga met prepayd van Libertel. Gekocht in Zutphen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren