Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Moonwolf

Moonwolf

• Lid sinds 05 mei 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2019
  • 17:06

hi mijn nickname is Moonwolf­čÉ║ ik ben nieuw hier . ik hou van kleuren en tekenen . ik heb 2 banen

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6039
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 6 mei 2019
  • 08:14

Welkom op het AW forum :-)

RuiterLeo

RuiterLeo

• Lid sinds 14 mei 2019
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2019
  • 07:44

RuiterLeo
Ik heb zojuist een voorstelbericht gemaakt, maar dat is kennelijk heel ergens anders terecht gekomen, dat heb je als je nieuw bent, moet je alles nog leren en zoeken. Wellicht kan een moderator mij al helpen het voorstelbericht weer te vinden.
In elk geval is mijn nickname ook mijn naam, in andere forum noemt iedereen me gewoon Leo. Ik ben geboren in Rotterdam in 1946. Een ouwe taaie dus al. Ik ben gehuwd en we hadden een zoon, die is helaas aan een hersentumor overleden. Ja tumoren dat heerst en vaak weinig aan te doen, hoewel mijn vrouw aan 2 tumoren in been en arm is geopereerd en nu een heel jaar een immuumkuur heeft, vooralsnog gaat het goed. Ik heb HBS en HBO gedaan, medicijnen gestudeerd, maar niet afgemaakt, wel diverse diploma's en cursussen gedaan en zo'n 8 jaar bij de medisch farmaceutische industrie gewerkt. Echter mijn hoofdberoep, langste tijd, is journalist, in de functie eind-redacteur en chef-redacteur. Nu volop met pensioen. we wonen al ruim 45 jaar onder Rotterdam op het platteland in een klein plaatsje waar niets is en ook niets te beleven is, maar we hebben het naar ons zin. Verder doe ik aan diverse forums mee, want van ieder artikel in huis, of waar je mee te maken krijgt is wel een forum, of cli├źntenraad enz. Ik heb enkele smartphones en voor vragen kan je het beste bij deskundigen zijn, dus vandaar. En nu ga ik uitgebreid verder zoeken.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6039
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 14 mei 2019
  • 08:33

Nu is het wel gelukt, welkom bij AW!

RuiterLeo

RuiterLeo

• Lid sinds 14 mei 2019
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2019
  • 11:37

Beste Nanders,
Bedankt voor het welkom. Ik hoop dat ik me thuis zal voelen, maar dat zal wel lukken. Ik ben geen problemen maker, althans niet voor anderen dus ook niet voor forumleden. Zelf  maak ik met de IT, de Techniek, dus ook de smartphones nogal eens problemen. Voor IT problemen ga ik veel naar het nationaal computer forum, of nog anderen, de moderator aldaar verschaft je nog diverse andere forums op IT gebied. En natuurlijk zit ik in het forum van Ziggo, van Eneco, diverse radio, tv, home center e.d. merken, want daar zijn met de apparatuur ook nogal eens problemen en aanbevelen kan ik zeker het forum van de consumentenbond, daar kan je voor alles terecht, en het is er ook gezellig. Als ieder elkaars mening (en ook elkaar) respecteert, gaat het prima en fanatici heb je overal, maar die verdwijnen vanzelf.
En op smartphone gebied zijn er bij mij ook nog wel wat vragen, opgelost is al de retourbalk, of navigatiebalk (ik ben geen kenner), bij Motorola was die ineens verdwenen. Bij de Huawei P9 Lite tob ik met de hoofdletters, normaal komen die automatisch na een punt of bij een nieuwe zin, maar dat lukt daar niet meer, reden??, te verhelpen ?? En een heel stom dingetje wat me maar niet lukt, als ik een letter fout typt weet ik wel deze te verbeteren met de terugtoets, maar je moet dat toch ook vooruit kunnen, ik kan het niet vinden. Maar eigenlijk zijn dit dus topics en had ik er al twee, maar daar gaat het me echt niet om. Groeten allen, Leo.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren