Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Biba204

Biba204

• Lid sinds 05 januari 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2018
  • 07:27

Mijn naam is Bianca, ik ben een wat oudere jongere van 48 jaar ? Ik volg androidworld al een aantal jaar, zo'n beetje vanaf mijn eerste echte android de HTC desire HD . Heb al heel wat geleerd van jullie allemaal, bedankt daarvoor ! Ik ben nog niet zo goed thuis in forums en vragen stellen, dus als ik iets niet goed doe hoor ik het wel ??
Ik had wel gelijk een vraagje over het inloggen als dat mag hier ? Ik log in via google, maar hij pakt dan niet mijn huidige google profielfoto, maar de foto van mijn oude google plus account, die ik verwijderd heb. Hoe kan ik dit veranderen ? Ik heb al geprobeerd om hier bij de instellingen mijn foto te veranderen,maar op de een of andere manier word die niet opgeslagen.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 28 oktober 2018
  • 11:25

hallo Bianca en welkom op androidworld

je moet de foto die je als profiel wilt weergeven verkleinen (pixels).

dit kun je bijvoorbeeld op windows 10 met het programma paint 3D doen, zie ook screenshot!

zie ook forum regels onder het kopje: handtekeningsregels.

https://androidworld.nl/forum/androidworld-sitenieuws/9499-belangrijk-forumregels.html

Bewerkt (28 oktober 2018 11:38) | screenshot toegevoegd
Biba204

Biba204

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2018
  • 18:30

hallo Bianca en welkom op androidworld

je moet de foto die je als profiel wilt weergeven verkleinen (pixels).

dit kun je bijvoorbeeld op windows 10 met het programma paint 3D doen, zie ook screenshot!

zie ook forum regels onder het kopje: handtekeningsregels.

https://androidworld.nl/forum/androidworld-sitenieuws/9499-belangrijk-forumregels.html

Hoi gizmobinky,
Bedankt voor je reactie. Helaas kom ik er niet uit…als ik bij dat paint 3d 600x100 invoer, dan krijg ik een klein stukje uit mijn foto, en niet mijn hele foto verkleind. Ook een fotoverkleiner uit de playstore lukt het niet met dit formaat. Hebben jullie alleen verkleinen van pixels, of ook van grootte (mb of kb) ? Mssn lukt dat beter ? Ik heb nog nooit iets gedaan met foto's verkleinen verder, dus dit is nieuw voor me ??
Ik snap ook niet waarom de inlog via google bij aw via mijn oude google plus gaat, en niet via het google account op mijn telefoon ? Sorry als dit hier niet mag, ik heb wel van alles gelezen en opgezocht in de forums, maar dit kon ik niet vinden ? Ik hoop ook dat dit bericht goed gaat, kon niet vinden hoe ik moest reageren op dit bericht van jou ?
Alvast bedankt in ieder geval, groetjes Bianca

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 28 oktober 2018
  • 19:25

volgens mij geld die 600x100 alleen voor de handtekening onderaan in het  veld maar helemaal zeker weet ik niet.

het beste is gewoon 850 x 850 pixels nemen….heb ik ook gedaan.

je gaat op je pc naar de afbeelding die wilt bewerken en klik eenmaal met de linker muisklik op de afbeelding en klik eenmaal rechts en kies in de dropdown menu bewerken met paint 3D…en vervolgens opent het programma.

eenmaal geopend kies linksboven bijsnijden….vervolgens kun d.m.v de 8 witte bolletjes (met linker muis klik en vasthouden)  je foto zodanig invullen (verkleinen) tot dat aan ongeveer 850 pixels.
links klik in het midden (afbeelding) en vasthouden kun je het hele beeld verschuiven naar wens.

eenmaal afbeelding naar wens kies rechtsonder opslaan en dan linksboven menu (opslaan als) en kies afbeelding en kies vervolgens je naam voor de aangepast afbeelding…..hij wordt opgeslagen in verkenner in de map afbeeldingen.

probeer het maar.

ps, wat je oude google account betreft zou ik zo niet weten waarom hij de oude afbeelding pakt, ik weet wel dat je in sommige browsers automatisch kunt inloggen (als je dat aangeeft) en misschien is het bij jou wel het geval dat er automatisch wordt ingelogd met je oude account.

Bewerkt (28 oktober 2018 19:54) | extra info toegevoegd
Biba204

Biba204

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2018
  • 20:13

volgens mij geld die 600x100 alleen voor de handtekening onderaan in het  veld maar helemaal zeker weet ik niet.

het beste is gewoon 850 x 850 pixels nemen….heb ik ook gedaan.

je gaat op je pc naar de afbeelding die wilt bewerken en klik eenmaal met de linker muisklik op de afbeelding en klik eenmaal rechts en kies in de dropdown menu bewerken met paint 3D…en vervolgens opent het programma.

eenmaal geopend kies linksboven bijsnijden….vervolgens kun d.m.v de 8 witte bolletjes (met linker muis klik en vasthouden)  je foto zodanig invullen (verkleinen) tot dat aan ongeveer 850 pixels.
links klik in het midden (afbeelding) en vasthouden kun je het hele beeld verschuiven naar wens.

eenmaal afbeelding naar wens kies rechtsonder opslaan en dan linksboven menu (opslaan als) en kies afbeelding en kies vervolgens je naam voor de aangepastb afbeelding…..hij wordt opgeslagen in verkenner in de map afbeeldingen.

probeer het maar.

ps, wat je oude google account betreft zou ik zo niet weten waarom hij de oude afbeelding pakt, ik weet wel dat je in sommige browsers automatisch kunt inloggen (als je dat aangeeft) en misschien is het bij jou wel het geval dat er automatisch wordt ingelogd met je oude account.

Hoi gizmobinky,

De foto die ik via de app uit de playstore verkleind had, was maar 800x600. En het lukte evengoed niet. Ik heb het toen via jullie website geprobeerd, en daar stond dus onderaan het invul veld de button wijzigen. Die staat er bij mij dus niet bij in de app, en ik doe eigenlijk alles via de app normaal ?? Ik vond het al zo gek dat ik niks kon opslaan…?In de app werd mijn foto dus niet opgeslagen, dat was het probleem. Ik ben bij de app uitgelogd, heb het op de website aangepast, en ben toen hier weer ingelogd, en hop, het probleem is opgelost ??
Heel erg bedankt voor je geduld en hulp, ik ga vrolijk verder met van alles leren hier ??

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 28 oktober 2018
  • 23:46

Aha ik ging ervan uit dat je via de website de profiel foto ging uploaden en dan moet je inderdaad onderaan eerst bevestigingen (opslaan)

Maar mooi dat het gelukt is ?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren