Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Huawei Mate 20 Pro

• Pocophone F1

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• OnePlus 6

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

coenox

coenox

• Lid sinds 12 september 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2018
  • 11:46

Tja, ik kwam er net echter dat ik me nooit voorgesteld had. Terwijl ik al sinds 2011 lid ben van dit forum. Foei…

Nu heb ik de afgelopen jaren ook met een iPhone 5s, een iPhone 6 en een iPhone 6s Plus rond gelopen. En was daar erg tevreden over. Mijn laatste Android toestel was een Galaxy S3 waar ik wat minder tevreden over was. Tussendoor nog met een Galaxy Tab3 gestoeid en daar onder meer Cyanomod opgezet. 

Mijn iPhone deed het nog prima, maar ben van plan volgend jaar iets nieuws te kopen. Maar met mijn gebruik - voor bellen, Whatsapp, social media en wat kantoor toepassingen - kan ik een nieuwe iPhone van 1000 euro of meer niet verantwoorden. Ik vind het simpelweg te veel geld voor een telefoon. Tweedehand is een optie, maar ik werd toch weer nieuwsgierig naar de ontwikkelingen bij Android. 

Ik heb er nu een tweedehands midrange toestel bijgekocht om het eens te proberen. Ik had daar een budget van 100 euro voor en dat is gelukt. Ik heb nu een Nokia 6, het 2017 model. In het volle besef dat dit geen hardloper is, valt het eerste gebruik me heel erg mee. En deze aanschaf maakt dat ik ook hier wat vaker weer te vinden ben. Ik vind overigens de drukte op het forum wat tegenvallen. Ik zie dat ook op het iCulture forum trouwens. Het lijkt of de die hard geïnteresseerden wat zijn verdwenen, maar misschien vergis ik me. Ik ben nog uit de tijd van de Palmclub (begin deze eeuw..) waar er druk gediscussiëerd werd op het forum.

O, nog even over mij dan: ik ben 54 jaar, getrouwd, woordvoerder/persvoorlichter van beroep, rij motor (voorzitter van een motorclub) en navigeer met mijn telefoon op de motor.

Bewerkt (8 oktober 2018 11:47)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6117
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 8 oktober 2018
  • 13:10

Welkom terug Coen

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren