Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Plantje

Plantje

• Lid sinds 03 augustus 2016
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2016
  • 15:07

Goedenmiddag,

De naam is Rudi Hendrix. Op het moment van schrijven 38 jaar oud en woonachtig in Zwolle.

Affiniteit met Android heb ik absoluut niet! Vandaar ook het aanmelden op dit forum. Ik heb hier in huis alles (alles? ja alles!) op Windows draaien. Gezien de recente ontwikkelingen ben ik ook mijn licht eens hier en daar buiten de Windows omgeving aan het opsteken.

De app gap is wel de bekendste daarin. Nu had ik daar niet zoveel moeite mee, maar nu ik ook zie dat Microsoft zelf diverse apps voor iOS en Android uitbrengt en NIET voor Windows (Mobile) begin ik toch wat teleurgesteld te raken.
Daarnaast ben ik erg gecharmeerd van de Samsung Gear Fit 2. En vergeleken met de Microsoft Band 2 lijkt dat ook wel erg interessant. En ook de Galaxy S7 Note of hoe dat ding precies heet, ziet er erg interessant uit!

Vanuit alle Windows fora lijkt het gras aan de andere kant vaak wat groener, maar is dat ook zo?

Op het moment heb ik een SIM only abonnement en ik kan daarbij ieder moment overstappen naar een abonnement mét toestel. Om nu direct ook op telefoon gebied over te stappen vind ik tricky. Daarom is het misschien goed om even te beginnen met een goedkope tweedehands tablet voor erbij. Maar daar duizelt het me ontzettend met de enorme hoeveelheid verschillende tablets! Ik ga daar in de betreffende fora maar eens een topic voor aanmaken.

Wat me ook opvalt is dat niets hetzelfde is. De telefoon van een tante (Vodafone eigen merk Android ding) lijkt weer heel anders te werken dan de Samsung tablet van de overburen. Ik kom er nog niet direct wijs uit.

Tot op het forum!

vantol.thijs

vantol.thijs

• Lid sinds 04 augustus 2016
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2016
  • 21:17

2de hans tablet of uberhaupt devices 2de hans kopen is trickey….

Thijs 

BE WARNED!

Plantje

Plantje

• Lid sinds 03 augustus 2016
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2016
  • 21:21

Tja, niet iedereen doet iets weg omdat het niet goed is, toch? Heb veel spullen en ook tablets tweedehands gekocht. Zelden problemen gehad.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 5 augustus 2016
  • 08:01

Welkom op het forum! Goed om te zien dat je Android aan het verkennen bent.

Mijn 2e hands OnePlus doet het trouwens al jaren perfect

Bewerkt (5 augustus 2016 08:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren