Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

huaweidevicenl

huaweidevicenl

• Lid sinds 09 november 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 november 2015
  • 17:09

Ook wij moeten eraan geloven, dus laten we een kort voorstelrondje doen. Huawei is enkele jaren actief in Nederland en wij komen graag in contact met onze klanten. In de HuaweiClub zullen we aanwezig zijn met dit account, waar verschillende mensen achter de knoppen zullen zitten. Heb je vragen, stel ze gerust, wij of andere HuaweiClub-gebruikers beantwoorden ze graag! Weten heten je dus van harte welkom op het HuaweiClub-forum en hopen dat je veel informatie en plezier zult vinden!

Paul, June en Marcel

dtknepper

dtknepper

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 9 november 2015
  • 20:24

Hoi,
Ik ben Thom Knepper en ik ben een Honor Ambassador. Ik help hier op het forum mensen die met vragen over Honor telefoons komen.
Leuk dat jullie er nu op zitten!

Gr. Thom Knepper

OPPO Nederland | Junior Software Tester & Website Mananger

ericborn

ericborn

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 november 2015
  • 20:26

Hallo ik ben Eric en heb op 23 oktober een Nexus 6P besteld vandaar dat ik me heb aangemeld.
Verwacht de Nexus rond 20 november te ontvangen en ben heel benieuwd!

r2l

r2l

• Lid sinds 05 november 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 november 2015
  • 20:31

Ik ben Ruben en heb op 3 november de Nexus 6P besteld. Ben er heel erg benieuwd naar en heb me daarom aangemeld.

EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 9 november 2015
  • 20:40

Ik ben Erik Onnes en Honor fan / ambassadeur van het eerst uur. Ik help mensen graag met het oplossen van hun problemen op android telefoons. Kijk ook maar op http://www.honor.nu
Leuk dat jullie als Huawei hier op Androidworld.nl nu ook een eigen club hebben. Hopelijk gaan hier nu ook de problemen opgelost worden en vragen van Huawei gebruikers beantwoord worden. En als ik kan helpen zal ik dat zeker niet nalaten.

Andre_de_Raad

Andre_de_Raad

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 9 november 2015
  • 22:01

Hallo allemaal, En welkom Huaweiclub. Mijn naam is André en ben ook ambassadeur van Honor. Hoop dat we veel van elkaar kunnen leren en leuke topics kunnen hebben hier op het forum.

Marco123456

Marco123456

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 november 2015
  • 23:00

Hoi! Ik ben Marco en ik heb een Ascend G7. Wanneer komt de update naar Android 6.0?

EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 9 november 2015
  • 23:56

Hallo ik ben Eric en bezit sinds 3 weken de Huawei Watch en hoop zeer binnenkort mijn Nexus 6P te verwelkomen. Tot op heden ben ik in ieder geval meer dan tevreden over de smartwatch en verwacht dat de Nexus dat ook zal doen, al ben ik wel benieuwd hoe zich het "Camera Glass Crack" verhaal zich verder gaat ontwikkelen.

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 10 november 2015
  • 11:10

Hallo,
Ik ben Booy en tevens ook Honor supporter/fan/ambassadeur.
Ik ben echter ook al druk bezig geweest met de HuaweiClub en heb er erg veel zin.
Laten we er een leuk, informatief en behulpzaam forumgedeelte van maken!

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

RichardClaassen

RichardClaassen

• Lid sinds 10 november 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 11 november 2015
  • 08:58

Hoi mijn naan is Richard Claassen 37 jaar en al meer dan 7 jaar Huawei fan. Mijn eerste Huawei was een tefefoon van T-mobile de T-mobilePulse telefoon een jaar of 7 geleden. Dacht toen al jeetje wat is dat ding zijn tijd ver vooruit. Toen ik uitvond aan de hand van de accu dat het toestel een Huawei was ben ik gaan zoeken op Huawei Toen kwam ik erachter wat een fantastisch bedrijf dit is, en hoe ongeloofelijk groot. Huawei is geen kleine jongen in de wereld. En maken heel veel producten. Huawei is een dik A merk en dat zie je terug in alles. Ik zelf heb nu op dit moment de mate7 en maak erg veel reclame voor dit toestel. Want ben er gewoon super blij mee en trots op. Vond het grappig dat een paar jaar geleden mensen zeiden Huawei?? Was dat. En nu in 2015 Huawei serieus genomen word en een merk dat bekender en bekender word. En als ik nu Huawei zeg kijken mensen niet vreemd meer op. Huawei is voor mij de nummer 1 en zal dat blijven. Ik stap niet meer over op een ander merk!

Bewerkt (11 november 2015 09:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren