Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Millman7

Millman7

• Lid sinds 22 september 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2013
  • 18:25

Hallo allemaal!

Ik ben Ruan, enthousiaste android-gebruiker. Ik heb een Nexus 4, had een Galaxy S en een Transformer Pad tf300t.

Ik ben de laatste jaren gaan verdiepen in smartphones tablets en android zelf en leek het me dus ook een goed idee om mensen te helpen en me zelf te laten helpen op deze forum.

Het valt me alleen tegen dat ik maar niet kan zien of er mensen hebben gereageerd dan mijn post op te zoeken in het forum, ik zou graag notificaties of zo willen zien.

barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2013
  • 19:08

Welkom op AW Milman, maar deze site/forum is juist naar een andere engine gegaan en dus zijn er nog altijd kleine bugs.
Heeft ons wat tijd om alles terug in orde te brengen zodat alles nog beter dan voorheen werkt.

Grtz Barre

Grtz Barre

Millman7

Millman7

• Lid sinds 22 september 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2013
  • 18:15

barremans
Welkom op AW Milman, maar deze site/forum is juist naar een andere engine gegaan en dus zijn er nog altijd kleine bugs.
Heeft ons wat tijd om alles terug in orde te brengen zodat alles nog beter dan voorheen werkt.

Grtz Barre

ah oke, mooie template wel!

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 7 juni 2013
  • 19:14

Welkom op Androidworld Ruan!
Veel plezier hier.

En zoals mij collega al aangeeft, de schoonheids foutjes worden eruit gestreken, as we speak

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren