Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

G-Agents_Support

G-Agents_Support

• Lid sinds 15 juni 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2010
  • 23:13

G-Agents Support, Delft.

Goedendag, Wij zijn G-Agents Support. We bieden 24/7 service op forums voor/over Google. We zijn ook beschikbaar via onze website: xox-online.nl.
Op dit forum willen we ook support gaan bieden, we wachten op toestemming van de eigenaar van het forum.

Met vriendelijke groet,
Elisa van K.
G-Agents Support, Delft.

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2010
  • 09:56

Klinkt wel interessant.
Welkom op het forum in ieder geval.

lubbertkramer

lubbertkramer

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2010
  • 10:16

Is dit serieus of? Als ik namelijk de website bezoek vindt ik dit geen professionele uitstraling hebben, qua design en spelfouten. Ook vraag ik mij af of Androidworld zelf niet genoeg kennis heeft voor de support, ik vind het hier een stuk professioneler geregeld als ik kijk naar alle aspecten. Ik hoop dan ook dat Androidworld zelf mijn vragen in de toekomst blijft beantwoorden. Jullie lijken meer op een stel tieners die belangrijk willen lijken in mijn ogen :-o maar in ieder geval welkom

EDIT:

Jullie zijn er vroeg bij, op de site staat 116dagen tot Opening G-Agents

EDIT:

Laat maar, jullie zijn ook tieners

XoX-Online is een soort homepage van verschilden zuster bedrijven. De grootste daarvan is G-Agents.

XoX-Online gaat Internet Explorer verbieden op deze site.
De veiligheid van onze bezoekers gaat voor. Internet Explorer zal direct door verzonden worden naar de download page van Google Chrome.

G-Agents is een bedrijf die probeert Google te helpen met het oplossen van problemen en klachten. G-Agents is geen officieel onderdeel van Google. (Nog niet hopen ze) De service van G-Agents is voor een Google's prijsje (Helemaal gratis dus) G-Agents steunt Google Nederland. En reageert ook op nieuws en media dat over Google klaagt.
———————————————————————————————————–
Zijn wij professioneel?
Nee. Wij zijn Pubers en volwassenen door elkaar die voor hun hobby alle informatie waar Google toestemming voor geeft op onze site zet.

Is alles waar wat op de site staat?
Dingen die op de site staan kunnen geruchten zijn en dus uiteindelijk niet uit komen. Maar de meeste informatie die hier staat is met toestemming van Google zelf. We willen in de toekomst het zelfs zo hebben dat Google alles controleert wat er op onze site staat, of dat mag en zelfs als hun pet ernaar staat die informatie van de site eraf halen.

Sponseren?
Wij sponseren elk bedrijf “Gratis” dat met Google te maken heeft. Die bedrijven kunnen contact opnemen met: sml12@live.com. Andere bedrijven kunnen ook contact opnemen met: sml12@live.com.

Als Google Fan site waarom gebruiken jullie dan “Live/Hotmail”?
Google noemt het maken van meerdere accounts misbruik daarom kunnen wij geen meerdere “Gmail” accounts aanmaken. Microsoft noemt het voor hun ook misbruik maar dat interesseert ons dan weer vrij weinig. Maar we zullen zo snel mogelijk onze eigen email software kopen.

obnoxious67

obnoxious67

• Lid sinds 24 april 2010
  • Berichten 309
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2010
  • 12:27

Heej Welkom,

Leuke site ook maar echt informatie over Google Chrome OS kan ik niet vinden,alleen dit stukje op jullie website;

Google Chrome Os in maart? :O
Geplaatst 22 jan. 2010 16:00 door mitchel V
Search it, Find it, Google it. Google
22-01-10 Delft. Er zijn namelijk nieuwe geruchten over dat de IBM (Lenovo) Laptop en Computers een mooie Os rijker word! Aangezien het woord Google in de naam zit heb ik er wel vertrouwen in. Er is voor de rest vrij weinig over te zeggen en/of te vinden. Maar kijk gerust op Google en zoek op Google Chrome Os. Veel succes en bedankt voor het lezen!

Het is al maart geweest toch ? Ik zou graag willen weten wanneer de OS beschikbaar komt.

G-Agents_Support

G-Agents_Support

• Lid sinds 15 juni 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2010
  • 15:16

G-Agents Support, Delft.

@lubbertkramer
Wij zijn niet professioneel, we proberen klanten van Google simpelweg service te bieden en ja we zijn inderdaad tieners (en volwassenen) die niks anders doen dan Google Fan zijn…(Onze excuses voor de spelfouten, word bij ons niet opgelet.)

@Obnoxious67
Het bericht over Google Chrome OS voor Lenovo klopt. Er is een versie uit van Chrome OS voor IMB Thinkpad's. (Dit is echter niet een officiëleuitgave van Google zelf) op World For Media (Dat ook op onze site te vinden is: xox-online.nl) zult u meer informatie daarover vinden.

@justkuu

Bedankt we zullen zo snel mogelijk beginnen op dit forum!

Met vriendelijke groeten,
Mitchel.V
G-Agents Support.

xadoxox

xadoxox

• Lid sinds 27 september 2009
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2010
  • 18:24

En dit is “ Mitchel.V” in zijn vrije tijd…

obnoxious67

obnoxious67

• Lid sinds 24 april 2010
  • Berichten 309
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2010
  • 19:30

Hoi Mitchel

Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2010
  • 19:59

Als ik eerlijk ben denk ik ook dat je je nu richt op een forum die vol zit met leden die minstens net zoveel van Google
af weten en dat je hier wellicht tijd verdoet.

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
G-Agents_Support

G-Agents_Support

• Lid sinds 15 juni 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2010
  • 20:21

G-Agents Support, Delft.

Inderdaad we hebben gemerkt dat vele vragen al beantwoord zijn voor ze gevraagd zijn op het forum (bewijze van). Maar wij verdoen onze tijd niet, het is onze hobby en (als fan) ook het hoogte punt van de dag. Echter zullen we nog wel elke dag blijven checken op vragen die onbeantwoord zijn. We hebben ook nog steun van onze Amerikaanse versie!

Bedankt voor jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Elisa van K.
G-Agents Support.

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2010
  • 20:52

Ik weet het niet hoor, maar ik denk dat jullie met een beetje verkeerde inval dit forum binnen vallen, een klein beetje “wij hebben alle wijsheid in pacht” mentaliteit . Maakt op mij althans niet echt een solide indruk, ook als ik jullie website zo bekijk.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren