Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Koki

Koki

• Lid sinds 18 september 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 september 2012
  • 16:33

Hoi Allemaal,
Ik ben net lid geworden van dit Forum.
Sinds 1 Sep. 2012 heb ik de Wolfgang AT-AS43D2, die me zeer goed bevalt.
Ik kom v.d. HTC Desire af, die als grootste bezwaar het weinige interne geheugen heeft.
Nu heb ik 500 MB i.p.v. de 150 MB bij de Desire. Verder is de AT veel sneller, Dual SIM, Android 4.0.
Zijn er anderen met ervaring met de Wolfgang AT-AS43D2 ?
Groeten, Koki

Bewerkt (24 april 2013 15:34)
datkomtervan

datkomtervan

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2012
  • 18:10

Ja, ik heb er ook 1 kunnen bemachtigen, was niet makkelijk omdat ze binnen 1 tot1 1/2 uur waren uitverkocht, maar o.k. na 6 Aldi winkels is het me toch gelukt , ik ben er erg blij mee hij werkt perfect en als je de lat niet te hoog legt krijg je echt waar voor je geld, je hoeft je er niet voor te schamen! een paar minpuntjes wil ik toch onder de aandacht brengen.
Het belgeluid volume is te zacht , als je de telefoon in een tasje aan je riem draagt hoor je het belgeluid bijna niet, (welke je ook kiest) dat vind ik echt een probleem, misschien weet iemand hoe ik dat kan oplossen, en ik heb mijn twijfels aan de stand-by duur van de accu, ik heb hem volgens de instructies een aantal keren compleet leeggestookt en dan weer opgeladen, maar wil ik de volgende dag zeker zijn bedrijfszekerheid dan moet ik hem toch echt 's avonds aan de lader leggen, ik denk dat het schermpje wel wat stroom lust.
Ik heb de grootste moeite gehad om een passend riemtasje te vinden, is gelukt , maar dat even ter zijde.
Roaming, ik ben er nog steeds NIET zeker van of hij dat wel echt uitschakelt omdat ik het gevoel heb dat mijn beltegoed sneller op is! ik woon in een grensgebied , dan weet je hoe dat gaat.
groetjes
James

Bewerkt (24 april 2013 15:38)
Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 3 oktober 2012
  • 18:54

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat er een app is die het geluid veel harder laat klinken als je phone in zak of tas zit, en het slechte nieuws is dat ik niet meer weet hoe die app heet. Ik zag hem gisteren nog op een site, maar welke??? Misschien weet iemand anders hier welke het is…

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 3 oktober 2012
  • 19:22

Ik had een eigen ringtone die wat te zacht was, die heb ik op de pc met audacity luider gemaakt, en weer op mijn telefoon gezet, die is nu hard genoeg. Misschien ook een idee?

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

datkomtervan

datkomtervan

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 11:33

Peter-036, dank voor je idee, ik heb mijn telefoon op mijn computer aangesloten en (denk ik ) ALLE mappen nagezocht maar kan de ringtonefiles niet vinden, kun je mij misschien even op pad helpen?, ik heb dus de AT-AS43D2
alvast bedankt
groetjes
James

barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 11:55

de app heet volume+ https://play.google.com/store/apps/details?id=com.TEST.android.lvh&hl=nl

moet er wel bijzeggen opgepast voor je speaker dat je hem niet opblaast ermee.

grtz Barre

Grtz Barre

datkomtervan

datkomtervan

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 12:18

Zo, nog heel even terugkomen op het belgeluid, ik vond in Play Store een prachtige App, RingDroid Plus, daar kun je heeeeel veel belgeluiden downloaden, bewerken en als belgeluid instellen , ik vond er 1 die mij wel beviel, wat niet wegneemt dat ik de beltonen NIET kan vinden via de USB verbinding met mijn telefoon, daar blijf ik dus nieuwsgierig naar, toch wil ik Peter-036 en Tucker bedanken voor hun antwoorden, ik heb er in principe toch wat aan gehad!
groetjes
James

barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 13:07

datkomtervan;344551
Zo, nog heel even terugkomen op het belgeluid, ik vond in Play Store een prachtige App, RingDroid Plus, daar kun je heeeeel veel belgeluiden downloaden, bewerken en als belgeluid instellen , ik vond er 1 die mij wel beviel, wat niet wegneemt dat ik de beltonen NIET kan vinden via de USB verbinding met mijn telefoon, daar blijf ik dus nieuwsgierig naar, toch wil ik Peter-036 en Tucker bedanken voor hun antwoorden, ik heb er in principe toch wat aan gehad!
groetjes
James

op je sd kaart 2 mappen aan maken onder media

* notifications
* ringtones

dus _extsd/media/ringtones en _extsd/media/notifications

als je daar je ring en notificatie geluiden in plaatst zal je telefoon deze automatisch opnemen.

als je rootexplorezr gebuikt kan je rechtdtreeks in je root zoeken om de geluiden te vinden.

Grtz Barre

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6040
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 4 oktober 2012
  • 13:16

In deze topic stelt Koki zichzelf voor. Anders dan hem/haar welkom heten is niet de bedoeling op deze plek.

Maak voor specifieke vragen graag een nieuw topic aan, en op de juiste plaats. Alles wat hier nu besproken wordt is op geen enkele manier later terug te vinden in de zoekmachine, waardoor het een deel van zijn waarde verliest.

Verwijderd_Account_124499

Verwijderd_Account_124499

• Lid sinds 16 februari 2014
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2014
  • 14:56

nanders
In deze topic stelt Koki zichzelf voor. Anders dan hem/haar welkom heten is niet de bedoeling op deze plek.

Maak voor specifieke vragen graag een nieuw topic aan, en op de juiste plaats. Alles wat hier nu besproken wordt is op geen enkele manier later terug te vinden in de zoekmachine, waardoor het een deel van zijn waarde verliest.

gek ik vondt dit via google hahahaha

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren