Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

R3dw0lF

R3dw0lF

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 13:34

Nu ik min of meer geïnstalleerd ben op het forum wordt het tijd dat ik me ook eens voorstel :-)

Ik ben Mathieu uit het verre West-VlaanderenIk studeer nog/terug en momenteel in Gent.

Ik heb in een goeie 12 jaar als mobiel beller al redelijk wat gsm's versleten beginnende met een Panasonic (aaah die goeie ouwe tijd :-)) om daarna wat nokia's te slijten (waaronder de alom bekende 3310) dan een sony ericsson (w810i, zeer tevreden over maar heeft jammer genoeg de geest gegeven juni ‘09, eigenlijk meer de batterij gegeven mor kom :p) dan een goeie 8 maand met een LG Cookie waar ik absoluut niet tevreden over was.

Sedert enkele weken heb ik nu mijn Acer Liquid A1 en die is ondertussen geroot en al, nog geen mods op geïnstalleerd maar ben ik niet direct van plan. Eerst es wachten op de officiële 2.0.X (of hoger) van Acer zelf.

Kben redelijk gadget-minded, redelijk fanatiek Anti-Apple en mijn ervaring met WinMo zijn beperkt maar niet overdreven positief en ik sta altijd open voor nieuwe dingen. Dus Android was de logische keuze (was het al een tijdje met argus ogen aan het volgen voor ik zelf de stap maakte) en tot op vandaag géén enkel moment spijt van mijn aankoop! Niet over de Liquid en niet over Android! (ah ja, moest het nog ni opgevallen zijn, kben redelijk pro-Acer)

I’ll be seeing ya, you'll be hearing me

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
Sono

Sono

• Lid sinds 28 december 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 13:49

Hallo België!
Of moet ik Gallo Belhië zeggen?

Mopje hè.
Welkom op Androïdworld!

R3dw0lF

R3dw0lF

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 14:08

de H blijft een Hmaar we laten hem af en toe wel es vallen
voor mij is het dus allo Belhië, bij jou dan eerder “haaaallooooo Beeelgiëeee”:d :p

tnx, hetzelfde

Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 14:47

Welkom aboard R3dw0lf! je bent ook vrij actief in alles wat met de A1 te maken heeft.

Heb je de A1 samen met een contract in belgie of los gekocht ergens?

Android ze!

R3dw0lF

R3dw0lF

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 14:51

Iemand moet ‘Acer represent’ toch doen

Nee, bij mijn weten ligt hij nog niet in de winkels in Belgie (of toch niet in de winkels waar ik ga), laat staan bij een abonemment.
Ik heb hem via Expansys.be gekocht voor hij nog ergens anders beschikbaar was… kon het niet meer houden en ik moest hem hebben

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren