Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Sono

Sono

• Lid sinds 28 december 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 30 december 2009
  • 18:31

Hallo, ik ben Ward uit Belgisch Limburg.
Ik ben hevig google-fan en met Android leken ze mij weer een zalig speeltje op de markt gebracht te hebben. Om dit speeltje te testen moest ik weliswaar een smartphone hebben. Omdat dit dan ook nog eens mijn eerste smartphone zou zijn (heb nooit de drang gevoeld om windows mobile te “exploren”), wilde ik niet onmiddellijk voor het duurste gaan en heb ik mij een HTC tattoo gekocht.
Ik heb hem nu bijna een week en ik moet bekennen dat dit een HEERLIJK toestel is. (Ik kan weliswaar niet vergelijken met andere smartphones)

Grenzen verleggen en nieuwe terreinen verkennen is soms moeilijk als je ergens totaal nieuw in bent en zo ben ik beginnen zoeken naar ‘lotgenoten’.
Via -wat anders dan- Google ben ik op androidworld.nl uitgekomen.
Ik heb hier al een aantal goede tips gelezen en vind het hier wel leuk vertoeven. Ik denk dat ik hier dus nog wel een tijdje blijf

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 08:24

Allee gij bent welkom hier in ons midden!

Hahah Welkom Sono we hebben volgens mij weinig gebruikers met een tattoo kun je misschien een keer in een klein postje simpele user review geven van je tattoo?

Sono

Sono

• Lid sinds 28 december 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 13:02

Dennis;11902
kun je misschien een keer in een klein postje simpele user review geven van je tattoo?

Ik zal zodra ik tijd heb eens een review ineen knutselen. Er speelt momenteel 1 zwaar storende factor mee, die een wereld van verschil zal geven tussen een review met vele positieve noten, of eentje met negatieve noten.

To be continued dus …./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

R3dw0lF

R3dw0lF

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 13:26

Ik heb ook nog getwijfeld over de Tattoo maar dan toch voor de Liquid gekozen, ben wel benieuwd naar een echte user-review

welkom trouwens :-)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren