Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Stekeltje

Stekeltje

• Lid sinds 17 oktober 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2009
  • 23:03

Hallo iedereen!

Zonet mijn eerste Android toestel: de HTC Hero besteld! Een zware beslissingOp dit moment ben ik een iPhone gebruiker, maar de geslotenheid van zowel het systeem als het toestel ben ik echt beu!

Tijd voor wat nieuws dus! Sinds het uitkomen van de G1 volg ik Android op de voet en stilletjes aan ben ik tot de conclusie gekomen dat dit eigenlijk meer bij mijn eisen van een moderne smartphone aanleunt dan de iPhone.

Wel, de iPhone is een zeer goed toestel en een mooie verlenging van mijn iMac en MacBook maar er zijn zaken waar ik niet tevreden over ben…

Maar goed, eigenlijk doet dit er niet toe!Ik hoop dat mijn toestel snel geleverd word en dat ik even optimistisch over Android blijf als ik nu al ben. Volgens mij zal dit laatste geen probleem zijn! Hopelijk helpen jullie me met deze switch!

Groetjes,

Niels

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2009
  • 08:08

Welkom Niels,

Ik kan alleen maar zeggen, goeie keuze heb je gemaakt
Heb je ook de ‘urban brown’ versie genomen…of de witte ?

Persoonlijk ben ik zeer tevreden of de Hero.
Draait voor mijn gevoel lekker soepeltjes en een wereld van verschil tegenover windows mobile wat ik ervoor had.

Als je hem hebt, laat je ervaringen maar weten met de Hero

Samsung Galaxy S8+

Stekeltje

Stekeltje

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2009
  • 12:24

Ik ben voor de witte gegaan omdat ik deze mooier vond :-) Ik kan niet wachten tot ik em heb! De iPhone die ik nu heb is een goed toestel met mooie functies maar de openheid van Android spreekt me net iets meer aan :-) Windows Mobile moet ik al helemaal niet hebben ;-)

Stekeltje

Stekeltje

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2009
  • 11:05

Ondertussen heb ik mijn Hero ontvangen. Zeer tevreden van alleen nog een paar zaken die ik eens goed moet uitzoeken!

Edwin

Edwin

• Lid sinds 28 juli 2009
  • Berichten 603
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2009
  • 18:16

Welkom Stekeltje. Leuk om weer een nieuwe Android gebruiker hier te mogen verwelkomen. Denk dat je heel snel veel plezier gaat hebben met je Hero. Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om die te stellen.

SGS5 - stock

Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock

Erik

Erik

• Lid sinds 29 januari 2009
  • Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 4 november 2009
  • 15:55

Stekeltje;9224
Ondertussen heb ik mijn Hero ontvangen. Zeer tevreden van alleen nog een paar zaken die ik eens goed moet uitzoeken!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Alsnog welkom op het forum.
Goede keus om voor Android te gaan/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Ik hoop dat we je kunnen helpen met alle zaken die je uitgezocht wilt hebben.

Have fun

Stekeltje

Stekeltje

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 6 november 2009
  • 10:05

Ondertussen al wat ups en downs gehad met de Hero maar nog steeds tevreden! Ik heb ook besloten om mijn switch een beetje te documenteren en daarom ben ik een blog begonnen met de titel: iPhone of Hero?

Hopelijk helpen jullie me met het antwoord op deze vraag te zoeken!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren