Hoi mijn naam is Mark, en ben een grote fan Android. Ben op dit moment in bezit van htc desire en ben nog van plan om een Android tablet aan te schaffen voor mijn werk.
Ik ben van beroep muzikant en vrijwillger op een revalidatie centrum in arnhem. Ik gebruik mijn mobiel eigenlijk voor alles, zoals het gebruikelijke bellen en chatten en surfen, maar ook voor het maken muziek via de app uloops. ik heb verder weinig te melden eigenlijk.
grtz mark
Bewerkt (19 mei 2011 11:12)
Hoi mijn naam is Mark, en ben een grote fan Android. Ben op dit moment in bezit van htc desire en ben nog van plan om een Android tablet aan te schaffen voor mijn werk. Ik ben van beroep muzikant en vrijwillger op een revalidatie centrum in arnhem. Ik gebruik mijn mobiel eigenlijk voor alles, zoals het gebruikelijke bellen en chatten en surfen, maar ook voor het maken muziek via de app uloops. ik heb verder weinig te melden eigenlijk. grtz mark
Hoi mijn naam is Mark, en ben een grote fan Android.
Ben op dit moment in bezit van htc desire en ben nog van plan om een Android tablet aan te schaffen voor mijn werk.
Ik ben van beroep muzikant en vrijwillger op een revalidatie centrum in arnhem.
Ik gebruik mijn mobiel eigenlijk voor alles, zoals het gebruikelijke bellen en chatten en surfen, maar ook voor het maken muziek via de app uloops.
ik heb verder weinig te melden eigenlijk.
grtz mark