Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DeBrandWeerman

DeBrandWeerman

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 11 februari 2009
  • 17:38

Hallo beste forummers,

Mijn nick is al jaar en dag DeBrandWeerman.
Mijn echte naam is Roel, ben 34 jaar en werkzaam bij WeerOnline als Dataproces manager en (Web) Developer.

Ik heb sinds vrijdag 6 februari prive een G1 aangeschaft met een T-Mobile abonnement. Echter woon ik niet in de Randstad maar in Wageningen en daar is de ontvangst van T-Mobile (en zeker van het 3G netwerk) uiterst belabberd. Buiten gaat het nog wel maar zodra je ergens naar binnen gaat valt het signaal weg.
Tevens heb ik het idee dat ie op dit moment ook niet helemaal lekker omspringt met het T-Mobile netwerk als ik ook m'n Wifi geactiveerd heb. In de meeste gevallen valt het T-Mobile signaal namelijk weg en de enige manier om dit te fixen is of via de Airplane mode of door de batterij los te koppelen.

Verder ben ik uiterst tevreden met de mogelijkheden die het apparaat icm Android biedt.
Wat extra settings voor de camera zouden wel aardig zijn want de foto's zijn behoorlijk donker en ik mis een goede video-opname mogelijkheid om een podcast/vodcast te maken.

Groeten,
Roel.

Bewerkt (11 februari 2009 17:38)
Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 11 februari 2009
  • 20:09

Roel,

Welkom op Androidworld. Heeft t-mobile dat probleem altijd of ligt dat aan de G1??

In ieder geval, have fun op het forum!

Bewerkt (11 februari 2009 20:09)

Uhmmmm…. Android?

dim

dim

• Lid sinds 13 december 2008
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 11 februari 2009
  • 21:40

Dat video gebeuren zou gefixed worden in een update. Maar dat blijkt weer een cupcake ontwikkeling te zijn waar helemal niet zeker van is of deze naar de G1 gaat. Zo niet..dan zal dat door de programmeurs wel gefixed worden

Bewerkt (11 februari 2009 21:40)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren