Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

FZ87

FZ87

• Lid sinds 04 augustus 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2016
  • 11:50

Hoi allemaal,

In februari heb ik mijn moeder de Sony Xperia Z3 Plus cadeau gedaan en alles voor haar geinstalleerd. Tot nu toe ging alles goed. Gisteren is haar telefoon uitgevallen (batterij was leeg) en moest ze opnieuw opstarten. Na het ingeven van haar princode bleef het apparaat zeggen dat dit niet de juiste code was (wat het wel was). Na drie keer kwam ze in de telefoon, maar sprong het scherm na ongeveer een minuut op 'my xperia' bescherming. Ze moest inloggen met haar gmail en haar account verifieren. Dit heeft ze gedaan en haar telefoon leek het weer normaal te doen: ze zag al haar appjes en belletje. Na ongeveer een minuut versprong haar scherm echter weer. Weer inloggen en weer hetzelfde verhaal. Op een gegeven moment kwamen er zelfs meldingen dat het account niet herkend wordt etc.

Vervolgens heb ik met haar gmail account ingelogd op een ander toestel: kwam er gewoon in. Daar zag ik ook de app 'my xperia' staan bij gekoppelde apps. Die heb ik toen verwijderd in de hoop het probleem zo op te lossen. Dat mocht helaas niet baten! Eerder al geprobeerd in te loggen via de my xperia website. Inloggen lukt maar vervolgs zegt hij het apparaat niet te vinden omdat deze niet gekoppeld is. Heel vreemd allemaal! We zijn een beetje door de oplossingen heen. Zojuist GSM web gebeld (via wie we de telefoon hebben) en zij vragen de telefoon op te sturen maar dan ben je hem ongeveer 8 weken kwijt!! Dat is niet te doen.

Heeft iemand hier misschien een oplossing? Ik ga morgen sowieso Sony zelf ook bellen, wellicht dat zij op afstand een oplossing hebben.

Alvast bedankt!

Groetjes,

FZ

Bewerkt (4 augustus 2016 12:14) | Toevoeging!
SP1980

SP1980

• Lid sinds 28 februari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2016
  • 15:15

Zet het apparaat op fabrieksinstellingen.

Dit kun je doen door het volgende stappenplan te volgen. Hiervoor hoef je dus niet ingelogd te zijn.

1. Turn off the Z3
2. Press and hold the "Volume Up", "Volume down" and "Power" buttons simultaneously for 10 sec.
3. Use the volume buttons to navigate the menu and highlight "Factory reset"
4. Press "Power" to select the highlighted option
5. Use the volume keys to highlight "Yes" and press "Power" again
6. Your smartphone will now apply the factory reset, and reboot automatically when the process is done

FZ87

FZ87

• Lid sinds 04 augustus 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2016
  • 13:00

Hallo,

Dank voor je reactie. Werkt helaas niet.. stap 1 werkt al niet. Die my xperia app is juist bedoelt om tegen dat soort zaken te beschermen dus misschien een andere optie?

yamato112.td

yamato112.td

• Lid sinds 15 maart 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2017
  • 20:25

Ik heb hetzelfde probleem.
Is er al een oplossing???

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren