Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

hliselotte

hliselotte

• Lid sinds 10 mei 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2015
  • 11:31

Hoi allemaal,
Mijn Sony xperia z2 heeft waterschade opgelopen. (Ja, echt een wonder voor een waterdichte telefoon) Ik hield hem onder de kraan om hem even af te spoelen. Hoewel ik zeker weet dat de klepjes dicht waren (ik druk ze altijd goed aan voordat ik mijn telefoon onder water doe) is er toch water naar binnen gelopen. Waardoor hij nu dus niks meer doet. Vanwege een scheurtje in het toestel heeft ie waterschade opgelopen waardoor de telefoon niet meer te repareren valt.
Ik baal hier heel erg van en weet niet wat ik nu het beste kan doen. Mijn contract loopt namelijk tot 30 juni 2016. Mijn vraag is dus wat kan ik het beste doen? Want ik zit nu met een abonnement van 40 euro per maand (wat voor mij om eerlijk te zijn best veel is), moet ik dan verder nog een jaar doen met een goedkoop toestel ( kan geen nieuw duur toestel permitteren), of mijn abonnement afkopen (hoeveel dat ook mag kosten)
Ik hoor graag tips
Groetjes!

R/C

R/C

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2015
  • 01:39

Terugbrengen naar waar je het toestel had gekocht. Ik had het zelfde en het viel onder garantie en ik kreeg een nieuwe toeste, die wel waterdicht Is.Waarom doe jij dat dan niet?

13 Mei 17e verjaardag

hliselotte

hliselotte

• Lid sinds 10 mei 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2015
  • 17:27

omdat de KPN mij vertelde dat het niet onder de garantie viel en ik beter bij een andere winkel kon kijken of hij nog gerepareerd kon worden. Ik zal er maar eens achteraan gaan en terug naar de kpn gaan.

R/C

R/C

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2015
  • 05:09

Ik denk dat je terug moet gaan dan, want bij de T-Mobile viel het wel onder garantie en zei hebben mijn toestel naar Sony gestuurd en ik kreeg na 2 weken een gloednieuwe toestel. Veel succes en sterkte.

13 Mei 17e verjaardag

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren