Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

zenilygy

zenilygy

• Lid sinds 28 november 2009
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2014
  • 15:27

Gezien zowel de voor als achterkant van de Z2 gemaakt zijn van Dragontrail glas ben ik wel eens benieuwd wie er van de z2 gebruikers al krasjes op zijn toestel heeft. Het zou namelijk veel kras bestendiger moeten zijn dan andere soorten.

Ik heb zelf nog geen krasjes maar heb er wel een flipcase omheen.

metal-ace

metal-ace

• Lid sinds 06 maart 2010
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2014
  • 15:46

Geen hoesje er om heen maar ook zeker nog GEEN krasjes!!!

Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 424
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 19 augustus 2014
  • 16:23

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. De Z2 is de eerste smartphone van Sony zonder die vreemde ‘ingebouwde’ screenprotector. Er zit standaard op alle overige apparaten (bijvoorbeeld Z1) een (onzichtbare) screenprotector op de Sony-schermen, waardoor ze vreemd aanvoelen, er snel krasjes op het scherm lijken te komen (die zitten dan op die screenprotector) en zijn extra gevoelig voor vingerafdrukken.

zenilygy

zenilygy

• Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2014
  • 13:27

Voordeel van die sony screenprotector is wel dat je hem eraf kan halen met verhitting en je dan weer een toestel als nieuw hebt. alleen jammer dat het sony logo zelf ook mee eraf gaat.

Bengalus

Bengalus

• Lid sinds 31 januari 2010
  • Berichten 230
  • Reputatie 0
  • 15 november 2014
  • 14:06

Als je krasjes wilt voorkomen zou ik sowieso een screenprotector gebruiken. Hoewel ik nooit zomaar krasjes op een van mijn phones met gorilla glass heb gekregen, heb ik al een paar keer mijn toestel in de bergen laten stuiteren op de rotsen. Dat gaat vaak goed maar gegarandeerd ooit een keer fout. Wat me altijd tegenhoudt is het probleem van het netjes opbrengen van zo'n ding. Toch maar gedaan want het vervangen van een bekraste of niet meer goed zittende protector is altijd nog vele malen goedkoper dan je scherm laten maken. Omdat ik regelmatig wissel van phone en ze dan verkoop via internet is het belangrijk dat het scherm onbeschadigd blijft heb ik gemerkt: de waarde daalt echt flink als er een beschadiging op zit. Logisch ook..

zenilygy

zenilygy

• Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 22 november 2014
  • 09:44

Helemaal mee eens Bengalus.

Helaas moet ik inmiddels melden dat het toestel zonder protector wel degelijk snel krast zowel voor als achter, ondanks dat het dragontrail glas is krast en barst het blijkbaar des te sneller.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren