Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

freddyonderstal

freddyonderstal

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2014
  • 09:56

Ik heb de Z2 nu 48 uur in mijn bezit en gebruik.
Hiervoor had ik een iPhone 4, 4S en een 5S gehad.
Android was voor mij aardig lang geleden, dus het was absoluut weer even wennen.

Maar wat gezegd moet worden; Android is een zeer volwassen systeem (geworden) met enorm veel functies en mogelijkheden. Mijn eerste indruk is dan ook: Wow!!

De Z2 is natuurlijk een stuk groter dan wat ik gewend ben, maar ik ervaar dit niet als minpunt. Heerlijk, een groot scherm waar je alles goed op kunt zien. De kwaliteit is uitstekend. Ook het geluid is fenomenaal.

Ben ik dan alleen maar positief over de Z2? Helaas niet en ik vind sommige dingen toch jammer.

- De belkwaliteit vind ik voor dit geld echt bedroevend. Ik gebruik Vodafone als provider en ben echt beter gewend. Als ik dit vergelijk met de iPhone 5s, is de kwaliteit van de Z2 gewoon een stuk minder.

Dit zou worden opgelost in de update die wordt uitgerold sinds 20 juli, maar deze heb ik nog niet ontvangen.

Is er iemand die deze update wel heeft? Verbetering gemerkt?
Ik heb een simvrije Z2 los gekocht, dus geen branded device.

- Wat ik ook jammer vind is de afwerking van het toestel. Het zal liggen aan het materiaal uit een stuk, de rand, maar toch.
Als ik het toestel voor me heb, zie ik links en rechts van het display dat de randjes daar iets kieren.
Ik heb op fora gelezen dat er ook vaak in de hoeken van het scherm kieren zitten, daar heb ik dan weer geen last van.
Het is een kleinigheidje, maar toch net jammer eigenlijk.
Ooit heb ik een HTC HDII gehad, die had ook een soortzelfde behuizing en ook last van kiertjes. Het zat gewoon niet op elke plek even strak tegen het glas aan.

Iemand die in het midden aan de zijkanten van het toestel ook deze kiertjes heeft? De zijkant zit daar net niet helemaal tegen het glas aan. Misschien hoort het wel zo, vanwege het glas om wat minder druk te geven.

- Bekend; de warmte die genereert bij gebruik van de camera. Maar ach, dat had ik al in reviews gelezen en zo vaak gebruik ik de camera niet.

Verder ben ik tevreden over dit toestel en ik hoop dat ik er lang plezier van mag hebben.

Samsung Galaxy S8

papegaai01

papegaai01

• Lid sinds 20 augustus 2012
  • Berichten 120
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2014
  • 14:20

Hoi

Ik ben de Sony nu een aantal weken en inderdaad is de belkwaliteit niet top. Er schijnt een update aan te komen die dat gaat verhelpen, net als het warm worden van de camera. Deze heb ik helaas ook nog niet ontvangen dus we zullen even geduld moeten hebben. Laatste versie die ik nu heb is de 402.

Aangaande de kiertjes, daar heb ik “gelukkig” geen last van. Ook niet in de hoeken. Mijn versie is prima afgewerkt.

Galaxy S6 rules

zenilygy

zenilygy

• Lid sinds 28 november 2009
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2014
  • 15:23

De update voor de bel kwaliteit en het hitte probleem zouden nu uitgerold moeten zijn:

Latest available software: 17.1.2.A.0.314

Betreft die randjes daar klagen inderdaad heel erg veel mensen over. als het goed is zie je het vooral goed aan de zijkanten bij de powerknop en de magneet pinnen. daar zit de bezel wat dichter tegen het glas aan.

Bewerkt (19 augustus 2014 15:25)
papegaai01

papegaai01

• Berichten 120
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2014
  • 15:25

Ja klopt. 7.1.2.A.0.314 heb ik er sinds vorige week opstaan en de bel kwaliteit is aanzienlijk beter. Hitte probleem weet ik nog nog.

Galaxy S6 rules

metal-ace

metal-ace

• Lid sinds 06 maart 2010
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2014
  • 15:59

Ik heb vandaag “323” binnen gekregen en zoals je kunt lezen in een eerder gepost berichtje van mij weet ik nog niet wat de verbeteringen zijn, bellen heb ik sindsdien nog niet gedaan dus kan daar geen oordeel over geven. Accuduur kan ik ook nog niet aangeven en wat de hitte tijdens het gebruik van de camera betreft kan ik zeggen dat het lijkt alsof dat idd vele malen minder is geworden (even een test filmpje gemaakt en camera app 2 minuten open laten staan). Zodra ik meer betere bevindingen merk zal ik het laten weten.

Cheerzzz….

Bewerkt (19 augustus 2014 16:00)
papegaai01

papegaai01

• Berichten 120
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2014
  • 16:01

Goed om te horen. Via welke provider heb je hem binnen?

Galaxy S6 rules

metal-ace

metal-ace

• Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2014
  • 16:02

Vodafone…

metal-ace

metal-ace

• Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2014
  • 16:08

Update 1/2

Bijlage:

metal-ace

metal-ace

• Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2014
  • 16:08

Update 2/2

Bijlage:

papegaai01

papegaai01

• Berichten 120
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2014
  • 16:10

Oke, ik zit bij T mobile en heb hem niet binnen. Haal hem wel bij XDA

Galaxy S6 rules

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren