Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MaartjeWeenink

MaartjeWeenink

• Lid sinds 20 augustus 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2015
  • 20:08

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Xperia Z, waarbij ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Of het door de Lollipop update komt weet ik niet zeker, maar rond die tijd begon ik met het ondervinden van problemen met mijn geluid.
- Tijdens het bellen hoor ik alleen geluid/horen mensen mij alleen wanneer ik de 'luide' speaker aanzet
- Media (muziek/youtube filmpjes etc) hebben alleen geluid wanneer ik mijn koptelefoon gebruik
- Notificaties van het herladen van facebook doen het wél over de speakers dus het kan geen hardware fout zijn.

Bijzonder technisch ben ik niet maar qua instellingen staat alles volgensmij goed, dus zou dat het probleem niet moeten zijn.
Wanneer ik via het testmenu de speakers test heb ik daarbij ook ALLEEN geluid via de koptelefoon.

Hebben meer mensen hier recent weer last van? En is er een goede oplossing?
Ik zag op andere forums al dat een factory reset voor veel mensen geen effect had gehad (en daar zit ik ook niet op te wachten qua bestanden kwijt raken hihi).
Mocht het probleem niet door mijzelf op te lossen zijn, kan ik dan aanspraak maken op de garantie?

Groetjes en veel dank,

Maartje

Tonierabonie

Tonierabonie

• Lid sinds 30 september 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 september 2015
  • 21:31

Ik heb exact hetzelfde!
Ook net als bij jou bij de update lollipop.. ofzo
Maare ben erachter gekomen dat als je 'm uitzet met koptelefoon eruit en dan weer opstart heb ik wel geluid uit m'n Interne speakers maar geen geluid in mn koptelefoon als ik die er vervolgens er weer in doe…
Dus met de speaker en de in/ouput van mn audio is ook niks mee aan de hand…

Dus

Iemand een oplossing? Of gewoon formatteren enzo?

Groeten Tonie

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren