Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Zony

Zony

• Lid sinds 28 november 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 november 2014
  • 19:33

Goedenavond,

Ik heb nu bijna 2 jaar mijn Sony Xperia Z en ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad tot nu.

Op het moment dat ik een video ontvang in Whatsapp kan ik deze downloaden en bekijken. Zodra de video is afgelopen en ik weer terug wil naar het gesprek crasht Whatsapp standaard. Of ik nu de standaard Sony app ‘Films’ gebruik of ‘VLC’ of wat voor mediaspeler dan ook, hij chrasht.

Naast het afspelen van video's chrasht de app ook standaard als ik veel berichten heb ontvangen en deze in één keer binnenkrijg als ik de telefoon activeer (uit standby modus) en op een wifi netwerk zit.

- Alle zware apps zijn verwijderd van mijn telefoon.
- Via whatsapp ontvangen afbeeldingen en video's heb ik verwijderd.
- Whatsapp is opnieuw geïnstalleerd.

Het probleem blijft zich echter voordoen.

Ik weet niet of ik met deze post op het goede forum zit maar ik ben een soortgelijk probleem op andere fora nog niet tegengekomen. Ik hoop dat er een mede Sony Xperia Z gebruiker is die dezelfde problemen heeft ondervonden en hier een oplossing voor heeft.

M.v.g.

O.P.

Axtone

Axtone

• Lid sinds 03 september 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 januari 2015
  • 03:18

Ik kan mij er niet in herkennen. Ik gebruik whatsapp ook veel, zal eens proberen om hem te laten crashen middels de voorbeelden die je hebt geschreven.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren