Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Busman

Busman

• Lid sinds 12 maart 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 september 2014
  • 08:24

Hoi allemaal,
Ik hoop dat er iemand nog wat aan heeft aan mijn oplossing die ik had na mijn software update van mijn telefoon.
Ik ben geen telefoon expert , maar mijn xperia z liep gisteravond geheel vast bij het updaten van de nieuwe telefoon software.
Ik had hem aangesloten via een usb-kabel en probeerde de telefoon te updaten via Sony PC Companion 2.1
Tijdens de update gaf de telefoon deze foutmelding “ The software update failed. make sure that your telefoon is connected to the computer and try again ”.
Ik heb gisteravond echt van alles geprobeerd , maar de pc herkende de telefoon niet meer en kon via Sony PC Companion 2.1 ook niets meer doen.
Zelfs niet de functie waarbij je alle contactpersonen,foto's en dergelijke kwijt zou raken.
vanmorgen ben ik maar om 04:30 uur begonnen met verder zoeken.
Na een paar uurtjes zoeken ( mijn engels is niet al te best ) heb ik dit gevonden.

http://www-support-downloads.sonymobile.com/Software%20Downloads/Update_Service_Setup-2.11.12.5.exe

Deze geïnstalleerd en werkte meteenen kon zelfs voor gewoon installeren van nieuwe software update.
kijk hier wordt ik weer vrolijk van
ik hoop dat iemand er nog wat mee kan
groetjes

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6183
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 20 september 2014
  • 11:55

Toestelspecifiek en dus verplaatst naar Xperia Z-forum

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren