Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Manu

Manu

• Lid sinds 30 mei 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 4 september 2014
  • 16:20

Dag iedereen,

Ik kan mijn Google agenda/kalender suncroniseren van laptop naar Xperia maar wanneer ik iets toevoeg aan de kalender die op de gsm staat lukt dit niet in de andere richting. Iemand een idee?

Manu

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5990
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 4 september 2014
  • 18:15

als je een afspraak maakt op je telefoon moet je er goed op letten dan je deze afspraak ook daadwerkelijk in de google kalender plaatst, en niet in een lokale of andere kalender.

Manu

Manu

• Lid sinds 30 mei 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 4 september 2014
  • 19:03

Dag Naders,

Bedankt voor je reactie.

Wat ik echter al beschreef: het lukt wel van laptop naar gsm maar niet omgekeerd. Ik vermoed dat dit toch twee gelinkte agenda's zijn?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5990
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 4 september 2014
  • 20:51

ja die zijn gelinkt, maar je kan met je agenda app meerdere kalenders tegelijk weergeven, en zo ook afspraken maken in meerdere kalenders. Dan zie je je google kalender wel op je mobiel, maar mogelijk zet je de afspraak via je mobiel in een verkeerde (lokale) kalender die niet gelinkt is met je google kalender. misschien is dit in jouw geval niet zo, maar ik zie het vaak gebeuren op dit forum (en dus vraag ik of je zeker weet of je de afspraak in de juiste kalender zet, via je mobiel).

msahc

msahc

• Lid sinds 29 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2015
  • 15:53

Hallo Nanders,
Ik heb net hetzelfde en aangezien ik een nieuwe gsm kocht moet dit opgelost raken, of ik kan niet overstappen. De inhoud v d kalender is te crusiaal

Wat is bij mij het verhaal : de splanner van samsung staat nog op de gsm, alsook de google kalender. enkel de google kalender is in gebruik. De Skalender heeft nog info die zou overgezet moeten raken. Maar dat is niet het hoofdprobleem.

Iets toevoegen aan de google kalender op de gsm word niet weergegeven op de google computer agenda, behalve als beiden opstaan of open zijn. Openen van de computeragenda geeft de wijzigingen niet weer of opgenomen als iets op de gsm word toegevoegd.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren