Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

M0MS1987

M0MS1987

• Lid sinds 01 april 2013
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 16 april 2014
  • 21:32

Hallo,

Eerder kon ik, als ik een foto had gemaakt via mijn camera app, kiezen uit verschillende opties om de foto te openen/bekijken. Nu heb ik sinds kort een update gehad van de galerij, deze is nu google foto's ofzo geworden. Sinds deze update opent mijn camera standaard met deze applicatie. Maar ik stoor me mateloos aan deze app, want als ik de foto open/bekijk, wordt het schermlicht gedimd en laat de foto altijd horizontaal in het scherm draaien, ookal is deze verticaal gemaakt, wat dus leidt tot een ‘kleine’ foto.

Ik heb de camera app al op de standaard instellingen gezet, maar werkt helaas niet. Ik wil de foto gewoon weer kunnen openen met Quickpic, zoals ik daar eerder altijd voor koos, kan dit nog op de één of andere manier?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6010
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 17 april 2014
  • 11:12

probeer eens via instellingen -> applicaties (of toepassingen) de defaults te verwijderen van de google photos app, zie ook dit bericht.

M0MS1987

M0MS1987

• Lid sinds 01 april 2013
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 17 april 2014
  • 12:37

Omdat de app met google+ samenwerkt, moest ik bij de app google+ wezen en heb ik daarvan de standaarden hersteld. Nu kan ik weer gewoon kiezen bij het openen van een foto vanuit de camera app

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren